Recent comments

Friss Hírek

BENATIA: Még nincs egyezség

A marokkói védő remek szezont tudhat maga mögött a Romával, aminek az lett az eredménye, hogy több európai élcsapat is szívesen látná a soraiban, így a fővárosi csapatnak lépéskényszerbe került, ha meg szeretné tartani a védőt.

 
A játékos nem tartozik a legjobban kereső játékosok közé a Romában, azonban az ázsiója jelentősen megnőtt, miután fantasztikus szezont futott Rómában és bármelyik élcsapat könnyedén kifizetné a római fizetésének akár dupláját is.

"Az utolsó három vereség ellenére remek szezonunk volt."- mondta Benatia a marokkói Arryadia-nak adott interjújában.

"A vége felé már éreztem a fáradtságot, de nagyon jól sikerült a szezon, a két barátságos válogatott meccs után pedig már a pihenésre fogok összpontosítani."

"Jól érzem magam Rómában és még négy éven van a szerződésemből. Beszéltem már a vezetőséggel a lehetséges szerződéshosszabbításról, de nem egészen sikerült eddig megegyezésre jutni. Viszont én nagyon jól érzem magam az edzővel és a játékostársaimmal."

"Aztán 27 éves vagyok már, ebben a korban már ha olyan csapatoktól kap az ember ajánlatot, mint a Barca, a City, vagy a Bayern, akkor már elgondolkodik. Ezekről a csapatokról álmodik minden játékos."

"Jelenleg most a marokkói válogatottnál vagyok, a menedzserem tárgyal a Roma vezetőivel. Remélem, hogy hamarosan többet fogunk tudni." 


forrás: asroma.hu