Recent comments

Friss Hírek

AMBROSINI: A firenzei kalandom véget ért

Mindössze egy éve történt, hogy távozott a Milantól Massimo Ambrosini: a mai napon viszont bejelentették, hogy nem hosszabbítják meg június végén lejáró szerződését a Fiorentinánál.


Tavaly július elején vált hivatalossá, hogy Ambrosini hosszú idő után nem a Milanban, hanem a Fiorentinában kezdi meg a szezont: a firenzei klub egy éves szerződést ajánlott a rutinos középpályásnak. 

A szezon végeztével egyre aktuálisabb lett Ambrosini jövőjének kérdése: a játékos pedig bejelentette, hogy nem hosszabbítják meg hamarosan lejáró szerződését.

” Az én firenzei kalandom itt ért véget. Csodálatos év volt, amit itt töltöttem. Szerettem volna maradni, azonban a klub másképpen döntött. Nem beszélnék tiszteletlenül Montelláról, azonban úgy gondolom, hogy játszottam már annyi meccset, hogy tudjam, hogyan zajlanak a dolgok a fociban. Szerettem volna többet játszani a szezon második felében, főleg az olyan meccseken, amelyeknek igazi tétjük volt.” – tért ki az idei évére Ambrosini, aki a jövőjéről is beszélt.
” Egy kis időre van szükségem, hogy átgondoljam a jövőmet. Fizikailag jól vagyok, semmilyen probléma nem hátráltat, azonban nem zárnám ki a befejezés lehetőségét sem.” – mondta el Ambrosini.

A 37 éves játékos eddig nem kapott megkeresést más kluboktól, egy éve még az angol West Ham is élénken érdeklődött iránta a Fiorentina mellett.

forrás: azzurri.co.hu