Recent comments

Friss Hírek

THIAGO SILVA: A Milannak sokat kell változtatnia

Thiago Silva, a PSG középhátvédje  soha nem akarta elhagyni a Milant. 


A brazil játékos nyilatkozatában beszélt a Milan jelenlegi időszakáról, Seedorfról és Balotelliről is.

"Őszinte leszek. Akkoriban nem akartam elhagyni a Milant. Beszéltem Adriano Gallianival és az ügynökömmel és azt mondtam nekik, hogy maradni akarok. A Milanba való igazolásom után soha nem gondoltam a távozásra. A karrierem hátralevő részében szerettem volna a Milanban játszani, de tudjuk, hogy a futball ilyen” - mondta Silva a Sky Sport Italiának.

“A tárgyalások? Leonardo felhívott és meggyőzött, hogy igazoljak a Paris Saint-Germainhez. 

A Milan jelenlegi helyzete? Sajnálom, amin a Milan jelen pillanatban keresztül megy. Nem tudom, hogy mi lehet az oka a nehéz időszaknak. Lehet, hogy a pénzhiány az oka, de ez nem csak a Milanra, hanem Európára is vonatkozik. A Milannak sokat kell változtatnia, ha trófeákat akarnak nyerni. Ez nem olyan csapat, amely megengedheti magának, hogy kimaradjon a Bajnokok Ligájából”.

“Seedorf? Bizonyára Clarence a világ legjobb edzőjévé fog válni. Seedorf ismeri a futballt és mindenekelőtt ő egy nagyszerű ember. Minden Milan mérkőzést megnézek és biztos vagyok benne, hogy vannak belső problémák”.

“Balotelli? Remélhetőleg változtatni tud a pályán kívüli viselkedésén. Fejben változnia kell és biztosan a világ legjobb támadója lesz. 

Az olasz válogatott? Olaszország nagyon erős csapat. Minőségi, tapasztalt és fiatal játékosaik vannak. 

Guardiola? Szeretnék egyszer vele együtt dolgozni, mert kiváló a stílusa. Szeretem a játékát. Láttam már több interjút is, amikor sok jó dolgot mondott rólam. Ő egy olyan edző, aki nagyon sok mindent megnyert és még fiatal. Szeretnék vele együtt dolgozni itt a PSG-nél” - fejezte be.

Silva 2012 nyarán 42 millió euróért csatlakozott a francia PSG-hez. A brazil középhátvéd szerződése 2018-ig szól a francia klubbal.

forrás: acmilan.hu