Recent comments

Friss Hírek

GABRIEL: A Milannál hisznek bennem

Gabriel, a Milan brazil kapusa elmondta, több csapattól is kapott ajánlatot ám úgy döntött, hogy maradni szeretne, mert itt tud a legtöbbet fejlődni.



A 21 éves kapus 2012-ben csatlakozott a Milanhoz a brazil Cruzeirótól és azóta 7 mérkőzésen lépett pályára. Gabriel az első csapatban hivatalosan 2013. október 19-én debütált az Udinese ellen és a meccset 1-0-ra megnyerte a Milan.

“Úgy döntöttem, hogy Gallarate (Milanellóhoz közel lévő település) városába költözöm a kényelem miatt. Én akarok lenni az első, aki megérkezik a csapat edzésére és az utolsó is, aki elhagyja az edzőközpontot” – mondta Gabriel a La Gazzetta dello Sportnak adott interjújában.

“Inzaghi? Ő nagyon jól tud motiválni. Folyamatosan azt ismételgeti, hogy soha nem szabad feladnunk. Akkor is ezt mondta, amikor az egyik mérkőzésen félidőben vezettünk. Nem lazíthattunk. Egyszer egymás után két idegenbeli mérkőzésünk volt. Az első mérkőzés döntetlen lett, majd az azt követő edzésen sokat viccelődtünk és ezt mondta: “Csináljatok amit akartok, de szombaton nyerni akarok”. Elég hatásos volt. Az ellenfél összes játékosát kielemzi. Nagyon precíz, minden részletre figyel. Ő egy megszállott. Nagy hangsúlyt fektet a táplálkozásra és a pihenésre is. Az egyik edzés után Inzaghi és én tizenegyespárbajt játszottunk. Ha tudni szeretné, hogyan végződött, akkor kérdezze meg őt”.

“A Milannál azt mondták nekem, hogy hisznek bennem. A többi nem számít. Mehettem volna kölcsönbe első- és másodosztályú csapathoz és Brazíliából is voltak ajánlatok. Amikor Galliani az érkező ajánlatokról számolt be, azt válaszoltam, hogy maradni akarok. Nem félek a versenytől. Az elmúlt években szerzett tapasztalatom segíteni fog. 

 Abbiati? Nap mint nap segít nekem. Akkor is támogatott, amikor újra a cserepadra kerültem. Abbiati szavai motiválnak engem. Az edzéseken próbálom ellesni a trükkjeit”.

“A Roma elleni mérkőzésen sokat hibáztam. Rossz napom volt, a csapat és én is nagy árat fizettem érte. Ha hibázol, akkor nincs köszönet. Az Udinese elleni meccs után mindenki arról beszélt, hogy megvan a csapat kapusa a következő 10 évre. Aztán Allegri döntése alapján a cserepadra kerültem, mert nehéz időszakban volt a csapat. Azt hiszem, hogy jól teljesítettem a szezonban”.

“Brazilok a Milanban? Megtiszteltetés lenne számomra, ha hozzájárulhatnék a hagyományhoz. Cafu, Dida és Serginho is történelmet írt a Milannal. 

Kaká? Ő egy példakép. Tudtam, hogy egy nagyszerű srác. Coppola a legjobb barátom. Dida? Kezdetben a cserepadon volt, majd történelmet írt a klubbal. Az álmom, hogy elérjem ezt a szintet. 

A világbajnokság? Remélem, hogy az olasz válogatott Brazíliával fog játszani a döntőben. Sajnálom, hogy nem lehetek ott, de büszke vagyok arra, hogy 18 évesen debütáltam a brazil válogatottban. A londoni olimpián Svédország ellen is játszottam”.

“Ki volt a példaképem gyerekkoromban? Taffarel. Még mindig emlékszem, amikor a televízióban a kommentátor az ő nevét kiabálta. 

Mi a hobbim? Megőrülök a teniszért. Nadal a kedvenc teniszezőm” – fejezte be.

A várakozások szerint Gabriel lesz a csapat harmadik kapusa a következő idényben Christian Abbiati és Michael Agazzi mellett.

forrás: acmilan.hu