Recent comments

Friss Hírek

MARADONA: Vissza kell térnem a Napolihoz, hogy ismét scudettót nyerjen

A legendás argentin labdarúgó, Diego Armando Maradona szívesen lenne nagykövet a Serie A-ban szereplő Napolinál, de nincs egy hullámhosszon a klub elnökével, Aurelio De Laurentiisszel. 


Maradona a pápáról és korábbi drogproblémáiról is beszélt. 

„Vissza kell térnem Nápolyba. Vissza kell térnem a Napolihoz, hogy ismét scudettót nyerjen – mondta Maradona. – Játékosként megváltás volt számomra a Napolihoz szerződni. Tudtam, hogy hetvenezer ember szurkol egy kiesés ellen küzdő csapatnak. Emlékszem, az első mérkőzésemen nyolcvanezer drukker jött ki, le voltam nyűgözve. Szívesen vállalnék most munkát a klubnál, de előbb beszélnem kell De Laurentiisszel, hogy milyen feladatot szán nekem, és mit akar megtenni a nápolyi emberekért. Csak egyet tudok biztosan, hogy Lavezzinek és Cavaninak is maradnia kellett volna. Nem vagyunk egy hullámhosszon az elnökkel, én csak akkor leszek nagykövet itt, ha újra nagy klubot akarunk építeni. Olyat, amelyik nem egy gól miatt búcsúzik a BL-től.”

A Napoli tizenkét ponttal zárt a Bajnokok Ligája csoportkörében, ahogy a Dortmund és az Arsenal, de rosszabb gólkülönbsége miatt búcsúzni kényszerült. 

Maradona, ahogy De Laurentiisnek, úgy Ferenc pápának is adott tanácsot.

„Változásokra van szükség Vatikánban, mert nem az emberekért dolgoznak. Véleményem szerint az egyház nem őszinte, mert ahelyett, hogy adna az embereknek, csak elvesz tőlük. Szeretném, ha Ferenc pápa többet foglalkozna ezzel.”

Maradona szerint a dél-amerikai csapatokat, Brazíliát és Argentínát nehéz lesz megállítani a világbajnokságon, de Spanyolország és Hollandia is esélyes, Olaszországot azonban nem tartja favoritnak. Az argentin őszintén vallott korábbi drogproblémáiról.

„A drogok sok örömet elvettek az életemből, de szerencsére mára már jól vagyok. Fel tudok kelni mindennap, beszélni a lányaimmal és az unokámmal, Benjaminnal – mondta Maradona lánya fiáról, akinek Sergio Agüero az édesapja. – Amit elmulasztottam a lányaimmal, most bepótolhatom az unokámmal. Neki is köszönhetem, hogy újra egészséges vagyok.”

forrás: NSO