Recent comments

Friss Hírek

GARCIA: Ma minden rosszul működött

A Cataniától elszenvedett 4:1-es vereséget követően Rudi Garcia elismerte, egyáltalán nem ilyen teljesítményt várt csapatától.

 
"Őszintén nem ilyen teljesítményre számítottam. Ma minden teljesen rosszul működött. Egyetlen dolog, ami igaz volt és tegnap mondtam, hogy a bajnoki cím sorsa eldőlt, abban az egyben nem tévedtem."- kezdte a meccs utáni nyilatkozatát Garcia.

A csapaton egyértelműen látszott, hogy nem motiváltak, lassan mozgott mindenki és egy igen harapós Cataniával találták magukat szemben.

"Ma hatalmas különbség volt a két csapat motiváltságában, ezt nem volt nehéz észrevenni. Mi a játékunkat az öltözőben hagytuk. Nem láttam futó játékosokat, nem dolgozott senki, nem voltak normális passzok, nem volt semmi. Sajnálom a dolgot, mert én nyerni akartam és a játékosok is, de ennél sokkal, sokkal több kell. Teljesen le vagyok törve, mert annak ellenére, hogy az első hely nem rajtunk múlt, nekünk kutya kötelességünk mindent kiadni magunkból minden alkalommal, amikor pályára lépünk."

"Ez a vereség persze nem teszi semmissé az eddigi szezont, de az előttünk álló héten nagyon keményen kell dolgoznunk és nem szabad többet hibázni."

A Juventus ezzel begyűjtötte sorozatban harmadik bajnoki címét és a kérdés az, hogy mivel van nekik több, ami a Romának nincs meg a sikerhez.

"Ők hozzászoktak Olaszországban a győzelemhez. Mi nagyon sokat tanultunk ebben az évben, de ennél jobban kell befejeznünk ezt a szezont és nem csak azért, mert a szurkolók többet várnak tőlünk a következő szezonban, hanem mert én is és a csapat is többet vár."

A Roma legközelebb a friss bajnokot fogadja hazai pályán és reméli, hogy nem kerül sor hasonló rendbontásra, mint a szombat esti kupadöntőn.

"Nem volt szép azt látni, ami ott történt, egyedül a meccs volt szép. Szeretném leszögezni, hogy a következő meccsünk a futball ünnepe kell, hogy legyen, megmutatni mindenkinek, hogy a Roma büszke arra, amit ebben a szezonban elért és jogosan érte azt el." 


forrás: asroma.hu