Recent comments

Friss Hírek

Ljajics: Nem fogok ünnepelni

Az Il Messagero közölt le hosszabb interjút Adem Ljajic-csal a Roma Fiorentina elleni fellépésének apropóján, a szerb őszintén beszélt klubváltásának okairól, részleteiről, illetve az azóta eltelt hónapokról. 


A bordó-sárgáknál ezidáig legtöbbször csak csereként hadba fogott támadó remek emlékeket őriz korábbi klubjáról, Cuadradó megszerzéséért pedig már az első pillanattól lobbizni kezdett..

"Firenzében a szívemhez nőtt a csapat és a szurkolók, 4 évet töltöttem ott, melyet sosem felejtek el."

Gól esetén nem is ünnepelsz?
"Nem, nem fogok, még akkor sem ha ezzel feldühítem a Roma híveit.. ."

Nem fogod kérni Garciát, hogy ne szerepeltessen?
"Soha nem tennék ilyet, én mindig a pályán szeretnék lenni. Furcsa lesz a Fiorentina ellen játszani, de ilyen a futball, ilyen az élet."

Hogy érzed magad Rómában?
"Ez itt egy teljesen más világ.
Nemrég érkeztem, még szükségem van némi időre, hogy teljesen akklimatizálódjak.
De minden nap egyre jobban érzem magam.
A nyomás azonban sokkal nagyobb itt, mint a Fiorentinánál, de nem félek ettől."

Mit köszönhetsz Montellának?
"Egyetlen kivétellel (nevetve Delio Rossira céloz) minden edzőmmel tökéletesen kijöttem, de ő volt a legfontosabb mind közül.
Saját magamban éreztem a hitét, önbizalmát, a csapat középpontjában éreztem magam.
Rövidesen a világ legjobbja lehet."

Van bármi különbség ő és Garcia között?
"Nagyon hasonlóak; a minőségre és a támadó futballra koncentrálnak. De teljesen más módon készítenek fel egy-egy mérkőzésre."

Melyik Fiorentina játékost látnád szívesen Rómában?
"Cuadradót. Ahogy megérkeztem jeleztem is a vezetőségnek, hogy minél előbb szerződtessék."

forrás: azzurri.co.hu