Recent comments

Friss Hírek

Honda: Tudom hogy sokat várnak tőlem

Keisuke Honda tisztában van vele, hogy sokat várnak tőle a Milan szurkolói (is), és készen áll a rá váró kihívásokra. 




A japán játékos január 4-én érkezik Milánóba, és várhatóan a Sassuolo elleni idegenbeli meccsen mutatkozik be új csapata színeiben.

“A Milan szurkolói sokat várnak tőlem, és én minden meccsen azon leszek hogy a legjobbat nyújtsam. Arról álmodoztam, hogy a San Siróban fogok focizni, mert ez annak a csapatnak a stadionja, amelyiket gyerekkorom óta nézek. A támadósor minden posztján tudok játszani, szélsőként, irányítóként és visszavont csatárként is. Az edzőm fogja eldönteni, hogy hol számít rám.  Huszonhét éves vagyok, szóval itt az ideje hogy egy nagy klubban játsszak, és jobb játékossá váljak. Olyan labdarúgó vagyok, aki azonnal képes tanulni a csapattársaitól, különösen ha top játékosokról van szó.”

forrás: acmilan.hu