Recent comments

Friss Hírek

Gómez: Olaszországban akarok játszani

Átadólistára kérte magát mindössze fél év után Alejandro Gómez, a Metaliszt Harkiv labdarúgócsapatának argentin szélsője, mivel képtelen volt beilleszkedni Ukrajnában. 


Gómez januárban vissza akar térni a Serie A-ba, célja a Fiorentina.

„Olaszországban akarok játszani, leginkább a Fiorentinában, ahol már egyszer vártak. Ukrajnában hideg van, a nyelvet nehezen értem, nem tudtam beilleszkedni, boldogtalan vagyok. A Metaliszt remek szerződést kínált nekem, de hibát követtem el, amikor elfogadtam. Januárban, ha van lehetőség, távozom, de a következő nyáron mindenképpen váltok. Az ukrán ligában nem vagyok szem előtt, és nem akarom itt az időmet vesztegetni. A klubbal már közöltem a döntésemet, hajlandó vagyok a váltás érdekében a pénzem egy részéről is lemondani” – idézi a korábban Cataniában játszó Gómezt a tuttomercatoweb.com.

forrás: NSO