Recent comments

Friss Hírek

Batistuta: Balotelli az idegeimre megy

A Fiorentina egykori argentin legendája, Gabriel Batistuta a minap sajtótájékoztatót tartott, de utána még ott maradt beszélgetni egy kicsit az újságírókkal.


A témák közül nem maradt ki Mario Balotelli sem, és Batigol elmondta, hogy mit is gondol az AC Milan olasz válogatott csatáráról.

Mario Balotelli lassan egy éve hagyta ott a Manchester City csapatát, majd nagy csinnadratta közepette visszatért Milánóba, igaz, nem régi klubjához, az Internazionaléhoz, hanem kedvenc csapatához, az AC Milanhoz.

Viselkedése és játéka mindig is viták tárgya volt, mindenki véleményt alkotott róla, mert az előbbi sosem ment a 23 éves játékosnak, az utóbbiban viszont mindig nagyon jó bolt. Most Gabriel Batistuta, a Fiorentina egykori legendás csatára fejtette ki gondolatait.

"Hogy mit gondolok Balotelliről? - ismételte meg a kérdést a 44 éves Batigol, mikor egy sajtókonferencia utáni beszélgetésen erről faggatták az újságírók. - Nézzék, az első gondolatom az, hogy én nem születtem futballistának."

"Kemény munkával, vérrel és verejtékkel lettem az, aki. Balotellinek - mint egyébként sajnos sokan másoknak is - azonban mindene megvan, amit én szerettem volna, de nem használja ki. Ezért az idegeimre megy a srác."

Gabriel Batistuta 1991 és 2000 között 332 meccsen játszott a Fiorentina csapatában, 207 gólt szerzett, de az olasz bajnoki címet már a Francesco Totti vezette AS Romával szerezte meg a 2000/2001-es szezon végén.


forrás: sporthírado.hu