Recent comments

Friss Hírek

Milan: Saponara válaszolt a rajongók kérdésére

A Milan nyári szerzeménye, Riccardo Saponara a rajongók kérdésére válaszolt a Twitter közösségi oldalon. 


Saponara a nyáron szerződött a Milanhoz az Empolitól és támadó-középpályásként bevethető. 

A Milan szurkolók kérdezgették a fiatal olasz játékost.
 
Mi volt az első benyomásod, amikor megérkeztél a Milanhoz?

- Már megismerkedtem a csapattársaimmal és a szakmai stábbal. Tudom, hogy egy nagy szezon áll előttünk.


Ki a példaképed és ki a kedvenc játékosod a Milanból?

- Kaká az én példaképem és a jelenlegi csapatból Riccardo Montolivo játéka kápráztatott el.


Alexandre Pato ikertestvére vagy?

- Igen, talán. Nagyon hasonlítunk, csak a születési dátumunk eltérő.

Mi a legnagyobb álmod a Milan játékosaként?

- A legnagyobb álmom, hogy pályára léphessek a Bajnokok Ligájában.


Szeretnél Afrikába utazni?

- Még soha nem jártam Afrikában, de egyszer szeretnék odautazni.


Milyen zenét szoktál hallgatni?

- Szeretem a zenét, bármilyen jöhet. Nincs kedvenc zeném.


Igaz, hogy a korábbi csapattársaid az Empoliban „hackernek” becéztek, mert elég jártas vagyok az informatika világában?

- Igen, így viccelődtek velem, hogy „hackernek” neveztek, mert valóban szakértője vagyok a számítógépeknek. Ezt a tudást az iskolában sajátítottam el.


Mit gondolsz Milánóról, a városról?

- Gyönyörű város. Itt szeretnék élni mindenképp.


Ki a legszimpatikusabb játékos a jelenlegi keretben?

- Az összes csapattársam nagyon rendes, de talán Kevin-Prince Boateng a legszimpatikusabb.

Mit gondolsz a szurkolótáborról, a Curva Sudról illetve a világ minden táján lévő Milan szurkolókról?

- Mindannyian csodálatosak, a legjobb szurkolók a világon.


Mi a célod a jelenlegi szezonban?

- Minél többször szeretnék pályára lépni.


Hány nyelven beszélsz?

- Két nyelven: olaszul és angolul.


Szereted a rap zenét?

- Én nagyon szeretem, mind az olasz, mind az amerikai rapet.


Boateng szereti a Spongyabob rajzfilmsorozatot. Neked mi a kedvenced?

- A kedvencem a Dragon Ball Z rajzfilm.


Melyik csapatban kezdtél el futballozni?

- A Sanmartinese klubnál kezdtem a pályafutásomat.


Ha nem futballista lettél volna, akkor mi?

- Nem tudom, de mindenképpen közgazdaságtant akartam volna tanulni az egyetemen.


Gólt vagy gólpasszt szeretsz jobban szerezni?

- Szeretek gólokat lőni és gólpasszt adni is.


Ki a legígéretesebb játékos a csapatból?

Azt hiszem, M’Baye Niang a legígéretesebb.


Teszt! Tudod, hogy mi történt 2006. augusztus 9-én?

- Persze, hogy tudom.


Melyik a legszebb város, ahol valaha voltál?

- Párizs.


Várod már, hogy pályára léphess a Milanban? Izgulsz?

- Alig várom, hogy játszhassak, legfőképp a Bajnokok Ligájában.


Szeretsz futsallozni?

- Szeretem a futsallt, de csak alkalmanként játszom.


Ki a kedvenc szuperhősöd és milyen poszton látnád kedvenced?

- Batman a kedvencem és középhátvédként szerepeltetném.


Melyik szerelés tetszik a legjobban az idei mezekből?

- Mindenképpen a hazai mez a kedvencem.


Mit gondolsz arról, hogy szerte a világon vannak Milan drukkerek?

- Egy ilyen nagy klubnál csodálatos érzés látni, hogy valójában milyen nagy a Milan család.


Van kedvenc háziállatod?

- Igen, van egy macskám.


Mit javasolsz a fiatal játékosoknak?

- Azt, hogy soha ne hátráljanak meg a nehézségek elől és mindennek a pozitív oldalát nézzék.


Mit gondolsz magadról, hol leszel 5 év múlva?

- Öt év múlva továbbra is a Milan játékosaként képzelem el magam.


Mi a kedvenc ételed?

- Spagetti paradicsomszósszal a kedvenc.


Egyedülálló vagy?

- Nem. Van barátnőm.


Mit szeretsz csinálni szabadidődben?

- Szeretek a barátaimmal programokon részt venni, vacsorázni, valamint számítógépekkel foglalkozni.


Mi a kedvenc sportod, a focin kívül?

- A teniszt és a kosárlabdát szeretem.


forrás: acmilan.hu