Recent comments

Friss Hírek

Jovetic: Firenze mindig is a szívemben marad

Tegnap hivatalossá vált: a Fiorentina eladta montenegrói támadóját, Joveticset a Manchester Citynek. 


A Juventus által is preferált játékos elköszönt a szurkolóktól és a várostól is, még ha most nem is a legkedveltebb emberek közé tartozik a városban...

"Firenze mindig is a szívemben marad. Hiányozni fog számomra ez a város. Nagyszerű volt, hogy mindenkivel jól kijöttem, főleg az emberekkel." - kezdte nyilatkozatát Jovetics.

"Most a szurkolók kicsit dühösek, de azt hiszem, ez normális. Azonban én semmi rosszat nem mondtam sem róluk, sem pedig a Fiorentináról. Próbálják megérteni: még mindig fiatal vagyok, mindent megtettem eddig ezért a mezért, most azonban környezetváltásra vágytam. Ezt szabad,nem? 

Boldog vagyok, hogy a Cityhez igazoltam. Az volt a vágyam, hogy nyerhessek valamit. Itt pedig ezt egy nagyszerű barátommal, Matija Nasztasiccsal tehetem meg. Egy fantasztikus csapatot hagytam el, mindig tisztelni fogom a Fiorentinát, és szurkolója leszek a csapatnak. A scudetto? Talán."

Joveticset a Fiorentina új centeréről, Mario Gomezről is megkérdezték:

"Gomez? Nem találkoztam vele, de igaz, hogy egy remek játékos. Vele együtt játszva jó párost alkothattunk volna de..." - az interjú ekkor félbeszakadt, és nem folytatta a mondatot a montenegrói támadó. 


Befejezésképpen ismét a szurkolóknak beszélt:

"Nagyszerű éveket töltöttem el Firenzében. Kissrácként érkeztem, és úgy távozom, mint egy férfi, mint egy labdarúgó. Mindenkinek köszöm. Firenzét mindig is a szívemben fogom hordozni, főleg a firenzei szurkolókat, akiknek rengeteget köszönhetek." - zárta Jovetics.

A montenegrói csatár tehát a Premier League-ben, a Manchester Citynél folytatja - az eddig rá jellemző sérülékenysége pedig komoly rizikófaktor lehet a City számára is ; ezt viszont Firenzében nyújtott remek játékával bőven ellensúlyozhatja. 

forrás: azzurri.co.hu