Recent comments

Friss Hírek

Benatia: Büszke vagyok rá, hogy itt lehetek

Megtartotta első sajtótájékoztatóját Mehdi Benatia, a Roma új szerzeménye, aki számára megtiszteltetés, hogy a farkasok játékosa lehet.


"Azzal a céllal érkeztem Rómába, hogy ezzel a csapattal sikeres leszek, nyerni fogok. Azért igazoltam ide, mert szeretnék sikeres lenni."- kezdte a sajtótájékoztatót Benatia.

"Garciát eddig nem ismertem közvetlenül, de tudom, hogy Franciaországban sikeres volt és ő is azért jött ide, hogy a Romával is sikeres legyen, jól teljesítsen. Biztos vagyok benne, hogy jó csapat leszünk a következő szezonban. Ez az átigazolás előrelépés volt a karrieremben, büszke vagyok rá, hogy itt lehetek. Az Udinese remek volt arra, hogy felfejlődjek, ezért ezt szeretném megköszönni az egész csapatnak."- tette hozzá a védő. 

forrás: asroma.hu