Recent comments

Friss Hírek

Milan: Zapatát hivatalosan is bemutatták


A Milan hivatalosan is bemutatta a legújabb szerzeményt, Cristian Zapatát.

A megállapodás értelmében Zapata egy évig kölcsönbe került a Milanhoz 400 ezer euróért, a szezon végén pedig opciós joggal 6 millió euróért végleg megvásárolhatják.

A Milan Thiago Silva távozásával egy középhátvédet keresett, Davide Astori, Rolando és Ogbonna neve is felmerült. 

Végül Zapata mellett döntöttek. Yanga-M’Biwa pedig jövő nyáron csatlakozik a csapathoz.

Zapata 6 évig volt az Udinese játékosa, és közel 200 mérkőzésen lépett pályára. Íme a játékos sajtótájékoztatója.

“A tárgyalások a Milan képviselőivel gyorsan lezajlottak. Nagyon boldog voltam, amikor értesültem hogy a Milan szeretne megszerezni.

Alig tudtam kivárni hogy edzésbe álljak. 

Hat évig Olaszországban játszottam, és örülök hogy visszatérhetek, otthon érzem magam.” – mondta a Milan Channelnek.

“Mikor Spanyolországba szerződtem jobb szélső védőként szerepeltem, és nehéz volt alkalmazkodnom ehhez a pozícióhoz. 

Allegri? 

Nagyon intelligens és okos ember, az utóbbi két évben bebizonyította tudását. Elvesztettük két legjobb középhátvédünket (Silva, Nesta), és most rajtunk a sor, hogy bebizonyítsuk hogy mit is érünk valójában. 

Keményen kell dolgoznom a kezdőbe kerülésért. Thiago Silva  helyébe kell lépnem? Nem ijjeszt meg a feladat, nem fogok meghátrálni. Középhátvéd vagyok, de ha szükséges akkor jobb oldali védőként is tudok játszani.”

“A Milan egy nagyszerű klub, amely minden sorozatban a trófeáért kűzd. 

A válogatott óta nem beszéltem Mario Yepesszel, akivel alkottam a védelem tengelyét. 

Cassano? 

Nagyon szimpatikus és vicces ember. Jó dolog ha van egy csapatba egy ilyen játékos. 

Mezszámom? 

Azért választottam a 17-es mezszámot, mert ez a lányom születésének napjára utal.” – fejezte be.



Zapata már tegnap és ma is a csapattal edzett a milanellói sportközpontban.


acmilan.hu