Recent comments

Friss Hírek

Stramaccioni: Két lábbal állunk a földön


Az Inter edzője Andrea Stramaccioni elégedett csapata vasárnap esti teljesítményével, miután magabiztosan 3-0-ra verték a Pescarát. 

Az Inter az első forduló után vezeti a tabellát, miután Wesley Sneijder, Diego Milito és Coutinho góljaival 3-0-ra megverték az élvonalba idén visszajutó Pescarát.

„Nagyon jól kezdtük a szezont, de tisztában vagyunk vele, hogy még van miben javulnunk. 

Nagyszerű csapatunk van, akikkel már a szünetben 2-0-ra vezettünk, annak ellenére, hogy a pálya minősége nem volt kifogástalan. 

Hosszú út áll még előttünk és két lábbal állunk a földön.”

Ezt követően arról kérdezték a fiatal taktikust, hogy miért tette be a kezdőbe Antonio Cassanot, aki a napokban érkezett a városi rivális Milantól.

„Az első edzésen döntöttem. Két csatárral és egy támadó középpályással akartam játszani. A ma mutatott teljesítményével meghálálta a bizalmam.”

Stramaccionit ezután Maiconról faggatták, a brazil védő ugyanis kimaradta a Pescara elleni keretből és a hírek szerint több európai élcsapattal is tárgyal.

„Nagyon jó a kapcsolat az Inter és Maicon között. 

Nagyon örülnék, ha velünk maradna, de ez a személyes döntése lesz. Hamarosan lejár a szerződése, így bármi megtörténhet. 

Miért hagytam ki a keretből? Két meccsünk volt a héten, így jobbnak láttam, ha ma pihentetem. 

Majd meglátjuk, hogy alakulnak a dolgok.”


olaszfoci.hu