Recent comments

Friss Hírek

Cassano: Köszönöm a Milannak az elmúlt időszakot, kivéve Gallianit


Antonio Cassanót sajtótájékoztató keretében mutatták be az Internél, a Milantól távozó csatár első dolga az volt, hogy rúgott egyet volt csapatába, pontosabban annak alelnökébe. 

Antonio Cassano a nyár folyamán többször is kijelentette, hogy amennyiben csapata, a Milan nem igazol komolyabb játékosokat, elhagyja a Rossonerit. 

A tervek valósággá váltak, a problémás játékos az Internazionale mezét húzhatja magára a következő szezonban. 

Cassano a hivatalos bemutatásán azért nem bírta megállni, hogy ne ejtsen pár kedves szót előző munkaadójáról:

"Köszönöm mindenkinek a Milanban az elmúlt időszakot, kivéve egy embernek, mégpedig Gallianinak. 

Rengeteget hazudott nekem, folyamatosan álltatott, és nem tartotta meg az ígéreteit. 

Ibrahimovic és Thiago Silva távozása óriási hatással volt rám, megértettem, hogy szétesőben van a klub, nem lesz versenyképes.

Nem akarok hálátlannak tűnni a Milan iránt, hiszen csak egy emberrel nem jöttem ki."

 Az olasz válogatott csatár persze nem csak a múlttal, hanem a jelennel és a jövővel is foglalkozott:

"Moratti már régebben is szeretett volna a csapatában látni, még akkor, amikor Mancini volt az edző, de elég őrült voltam, így nem jött össze az üzlet. 

Mára már más ember lettem. 

Több ajánlatom is volt, azért választottam az Intert, mert a tulajdonos újra egy győztes csapatot szeretne építeni. Zanetti és Sneijder is biztosítottak róla, hogy jó helyem lesz köztük Az edzőjüket ismerem, remek szakember. 

A rajongóknak azt üzenem, hogy mindent megteszek majd a csapatért."


sport365.hu