Recent comments

Friss Hírek

Del Piero: Köszönöm, Gigi!


Alessandro Del Piero hivatalos oldalán mondott köszönetet Gigi Buffonnak, aki - többek között - a Juventus immáron egykori Kapitányának ajánlotta a Szuperkupa-győzelmet. 

„Szombaton visszautaztam az időben. 

Először is visszatértem oda, amikor még „csak” Juventus szurkoló voltam, pont, mint 20 évvel ezelőtt. 

Egy nagyszerű mérkőzést drukkolhattam végig, teljesen beleéltem magam a TV-előtt látva azt, hogy a csapat hátrányból felállt a rendes játékidőben, majd pedig hosszabbítás után egy remek eredményt ért el.

Az eredmény nagyobb jelentőséggel bír az ellenfél erőssége miatt, hiszen a Napoli kiválóan szerepelt az előző szezonban, és megérdemelte, hogy pályára léphessen Pekingben, továbbá nem kétséges, hogy főszerepelői lesznek a Serie A következő szezonjának.

Aztán az utazás folytatódott. Azok a szavak, amiket Gigi Buffon írt a saját Facebook oldalán, büszkeséggel töltöttek el mindenért, ami tettem, (és tettünk) a 20 fekete-fehér év alatt.

Nincs szükség bizonygatásokra: az a kapcsolat, amelyet a csapattársaimmal alakítottam ki, az egyik dolog, amire a legbüszkébb vagyok, és mindig is nagyra értékeltem ezt.

De egy ilyen üzenet egy olyan baráttól, mint Gigi, aki egy őszinte és becsületes ember, meglepett, és megérintetten engem egy olyan Döntő kapcsán, amely az első volt sok-sok év után - nélkülem.

Köszönetet kell neked mondanom Gigi, boldog vagyok, hogy Te emelhetted fel a Kupát annak a Scudettónak az eredményeként, amiről álmodoztunk, és amiért olyan keményen küzdöttünk, Te, akivel együtt ölelkeztünk a trieszti öltözőben, anélkül, hogy egy szót is szóltunk volna. 

Biztos vagyok benne, hogy nem az utolsó Kupát emelhetted a magasba.”

Alessandro


Juventusfc.hu