Recent comments

Friss Hírek

Carrera: "Magam döntöttem mindenről a mérkőzés alatt"


Az Antonio Contet helyettesítő Massimo Carrera a médiának elmondta, hogy nem volt szüksége Conte tanácsaira a Juventus-Parma mérkőzés alatt. 

Carrera az elkövetkező 10 hónap során helyettesíti Contét a Juve kispadján.

 "A feladatom az, hogy egy focicsapatot irányítsak és ehhez néha fel kell emelnem a hangomat a mérkőzések folyamán." -mondta Carrera.
 
"Conte nagyszerű egyéniség és kiváló edző, aki bármikor képes feltüzelni a játékosokat. 

Én ezt szeretném közvetíteni a játékosok felé a pályán is. Egy éve dolgozom vele, így ismerem a gondolatait és tudom, hogy mikor, milyen változtatásokat eszközölne.
 
A telefonomat a buszon hagytam, így nem beszéltem Conteval a meccs alatt és magam hoztam meg a döntéseket."


Contenak a büntetés értelmében tilos bármilyen kapcsolatot létesítenie Massimo Carrerával.

"Mit tartogat számomra a jövő? 

Jelenleg Contet helyettesítem a kispadon. 

Megfelelő helyettese akarok lenne, aztán meglátjuk mi fog történni."

"A meccs folyamán Vucinic-csel támadt egy kis nézeteltérésünk, miután egy kecsegtető ellentámadásnál nem a megfelelő döntést hozta meg, de azonnal tisztáztuk a dolgokat."

Carrera Vidal kihagyott büntetőjéről is ejtett néhány szót.

"Vidal akarta lőni a tizenegyest, mert úgy érezte belövi. 

Kwadwo Asamoah egy nagyszerű igazolás és a tény, hogy kezdett ma nagyon sokat segített a csapat számára." -zárta interjúját Carrera.


juventuz.blog.hu