Recent comments

Friss Hírek

Longo: Futballozni akarok



Az Internazionale fiatal támadója szívesen folytatná kölcsönben a pályafutását annak érdekében, hogy rendszeresen bizonyítási lehetőséghez jusson. 

A 20 éves tehetség már bemutatkozhatott a Nerazzurri felnőtt csapatában, viszont vélhetően Andrea Stramaccioni nem számít rá feltétlenül alapemberként, ezért- a gyors fejlődése végett- átmenetileg máshol játszhat a következő szezonban.
 
Longo úgy nyilatkozott alakulata hivatalos honlapján:
"Nem kizárólag nekem kell döntenem a jövőm sorsáról. Alázatos labdarúgónak tartom magam, igyekszem minden egyes edzésen és mérkőzésen a legjobb formámat nyújtani, hiszen nem vagyok valami idős, tehát muszáj kihasználnom a számomra adódó esélyeket. Amennyiben a jelenlegi együttesem határozata értelmében létszámfelettivé válok, akkor nyilvánvalóan hajlandó vagyok eligazolni egy olyan gárdába, ahol számítanak a képességeimre."

A tehetséget ezután a Destro és közte húzódó párhuzamokról faggatták:
"Szerintem lehetek olyan ügyes, mint az AS Roma válogatottba behívott játékosa, talán egyszer még többre is vihetem nála, de ez még nem aktuális kérdés. 

Keményen dolgozom, mivel szeretném teljesíteni a karrierem előtt megfogalmazott célkitűzéseimet."

azzurri.co.hu