Recent comments

Friss Hírek

Giovinco: Gólokat szeretnék lőni



Sebastian Giovinco úgy tért vissza a Juventus-hoz a 2012/13-as idényre, mint egy új stílusú játékos – saját bevallása szerint ugyanis sokkal nagyobb figyelmet szentel a góllövésre, mint korábban. 

Az alacsony támadó ezen a nyáron tért vissza a Bianconerihez azok után, hogy megvásárolták a Parmától a játékjogának az 50%-át. Az előző szezonban teljesen világossá vált, hogy a válogatott játékos mióta távozott Torinóból, rengeteget fejlődött, ugyanis 36 mérkőzésen 15 gólt szerzett a Gialloblu dresszében.

Az ’Atomhangya’ a Hurrá Juventusnak adott interjújában kifejtette, hogy bízik benne, hogy máshogy alakul a második esélye a Juvénál: „Nem voltam biztos a visszatérésemben, csupán reménykedtem ebben. 

Torinói vagyok, a Juventusnál kezdtem a pályafutásomat, azon dolgoztam, hogy újra magamra húzhassam ezt a mezt…hát most itt vagyok. 

Három évvel ezelőtt fiatalon, 20 évesen bizonyítani akartam magamnak, ami normális, hiszen minden igazi játékos így van ezzel. Azt mondják rólam, hogy két sikeres szezonon vagyok túl a Parmánál – mondják ezt a teljesítmények, a gólok, és amiatt, hogy a Juventus ismét felfigyelt rám.

Jobbá váltam, és a fejlődésem még nem ért véget. Azok, akik már ismernek engem, egy új játékost fognak látni. Még jobban tisztában vagyok a képességeimmel, külösen a korábbiakhoz képest, egy gólvágó Giovinco lesz ott a pályán! 

Jobban szeretek már gólt lőni, mint egy gólpasszt kiosztani. Nem állítok korlátokat magam elé, sok gólt szeretnék lőni a Juvénál. 

Nehéz lesz beférni olyan csapattársak közé, akik az előző szezonban látványos küzdelemben nyerték meg a Scudettót, de harcolni fogok ezért a mezért.

 A Mercato végén meglátjuk, hogy még kit igazol a Juve a csatársorba, de én Conte rendelkezésére fogok állni, csakúgy, mint bárki más. 

A felépítésem? A fizikum nem minden. A Spanyol Válogatott, és a Barcelona is megmutatta, hogy a magasság nem kritikus tényező. Nagyon fontos, hogy tudjunk mit kezdeni a labdával, és hogy tudjunk mozogni vele. A foci többről szól, mint a labda utáni felesleges futásról.”

Giovinco szót ejtett a Claudio Marchisio-hoz fűződő kapcsolatáról is, a középpályással együtt nőttek fel a Juventus utánpótláscsapatainál.

„Claudióval jól megértjük egymást. Fokozatosan egyre rutinosabbá vált, miközben folyamatosan fejlődött, és Európa egyik legjobb középpályásává nőtte ki magát, ő a Juventus akadémiájának egyik gyöngyszeme. 

Del Piero? Furcsa lesz az oly fontos jelenléte nélkül. 

Alex egy legenda volt, és az is marad!”


Juventusfc.hu