Recent comments

Friss Hírek

El Shaarawy: Többet kell egymásért dolgoznunk



Stephan El Shaarawy izgatottan várja a szezon kezdetét, és bízik benne, hogy főszerepet játszhat a csapatnál.


Ibrahimovic távozásával minden bizonnyal több lehetőséghez jut “Fáraó” és bizonyíthatja tehetségét.

“Kedvelem Massimiliano Allegrit, mert lehetőséget ad nekem, amire szükségem van a fejlődéshez.” – mondta a La Gazzetta dello Sport-nak.

“Tavaly sokan mondták, hogy nem játszatott eleget, de összességében 28 alkalommal léptem pályára. Elégedett vagyok ezzel a számmal. Négynél több gólt is szerezhettem volna, de igyekszem eredményesebb lenni a jövőben.”

Ibrahimovic sokszor igyekezett tanítani, fegyelmezni a fiatal játékost, többször látványos mutogatásokkal kísérve.

“Pontosan tudom, hogy ő nem akarja, hogy bárki is hibázzon. 

Néha túlzottan is szigorú volt, de mindent azért tett, mert motiválni és tüzelni akart engem. Mindenkivel így tett, nem csak velem. Mondjuk úgy, hogy Ibra jelenléte a pályán és az öltözőben is fontos volt.

Ennél a klubnál senki sem szeret veszíteni, még az edzéseken sem.
Sok meccset nyertünk Ibrahimovic nélkül is. Mi egy csapat vagyunk, méghozzá nem is rossz. 

Természetesen Ibra és Silva távozása után minőségben kevesebbek lettünk, de mindenki tudja, hogy egyénenként több a felelősségünk és többet kell egymásért dolgoznunk. Én optimista vagyok.”

A Milan élénken érdeklődik Kaká iránt, szeretnék visszahozni őt Madridból.

“Nagyon szeretném megismerni őt és tanulni tőle. Hallottam, hogy remek ember és emellett persze fantasztikus játékos.” - tette hozzá El Shaarawy.

“A jelenlegi csapattársaim közül nagyon jó a viszonyom Antonio Cassanóval. 

Ő mindig tiszta gólhelyzetbe hoz a pályán. Robinho technikailag rendkívül képzett, néha a kapu előtt hibázik.”

A Fáraó végül furcsa hajviseletéről is beszélt.

“Ibra és Cassano azzal fenyegettek, hogy levágják, de nem sikerült nekik. A lányok szeretik, ezért megtartom.”


acmilan.hu