Recent comments

Friss Hírek

Totti: Semmit sem ér ez az egy pont


Francesco Totti a Catania ellen játszotta 500. mérkőzését a Roma színeiben és hiba duplázott, a kihagyott büntetője miatt úgy érzi, semmit nem ér a csapat az 1 ponttal.

"A kialakult eredmény az én hibám, nem szabadott volna kihagynom a büntetőt."- kezdte Totti a meccs után.

"Egy pontot szereztünk, ami szinte semmit sem ér. Sajnos képtelenek voltunk nyerni és szerintem ebben a kihagyott büntetőm erősen szerepet játszott. Kapitányként vállalom a teljes felelősséget emiatt."

"Ami a bekapott gólokat illeti, abban mindenki benne volt, hiszen a védők azért kerülnek kellemetlen helyzetbe, mert a csatárok nem mennek vissza zavarni. Egységesnek kell maradnunk, hogy túl tudjunk lépni az ilyen pillanatokon."

A Catania elleni meccs volt Totti 500. mérkőzése és összesen 215 gólt szerzett ezalatt, így az újságírók feltették neki azt a kérdést, hogy mi lesz nélküle a Romával.

"Nélkülem is csapat lesznek, mint minden más csapat. Én csupán egyike vagyok a keretben lévő azon játékosoknak, akik megpróbáltak jó eredményt elérni ebben a szezonban. Sajnos a mai döntetlen nem sokat segített."

A döntetlennel szinte egészen biztos, hogy jövőre a Roma nem indul európai kupában, ami egyre jobban azt valószínűsíti, hogy Luis Enrique távozni fog.

"Remélem maradni fog. Én nagyon jó edzőnek tartom őt, akinek időre van szüksége. A Románál szinte mindenkinek rosszul sikerült az első éve. A csapat teljesen mögötte áll. Remélem marad, hiszen szép jövő áll előtte." 

asroma.hu