Recent comments

Friss Hírek

Balotelli: Tudom, hogy jó vagyok, de ez még nem elég



Mario Balotelli nem rest amikor saját magát kell dicsérnie a sajtóban, zseninek titulálja magát, aki akkor lő gólt amikor csak akar, de megjegyezte, hogy még van hová fejlődnie, ha Aranylabdás játékos akar lenni.
A csatár jelenleg az olasz válogatottal készül a 2012-es Európa bajnokságra, de közben egy interjúban beszélt a France Footballnak magáról és a jövőjéről.
„Az az álmom, hogy a világ legjobb játékosa legyek.” mondta a 21 éves játékos a lapnak.
„Tudom, hogy jó vagyok, de ha keményen dolgozok, még jobb lehetek. A Ballon d'Or (Aranylabda) a legfontosabb cím a világbajnoki és az Európa bajnoki cím után. Ez az én célom. Azt hiszem egy nap megnyerhetem. De ehhez még sokat kell dolgoznom.”
„Amikor elhatározom, hogy gólt lövők, akkor gólt is lövök. Tudom, hogy jó vagyok, de ez még nem elég. Jól lövők, és cselezek, de még van hová fejlődnöm.”
„Igen úgy érzem egy zseni vagyok, de nem lázadó. Meg van az én saját életem és a saját kis világom és azt csinálok, amit csak akarok, anélkül hogy bárki bármit mondhatna. Azt hiszem, intelligensebb vagyok az átlagnál.”
„A tehetség, amit istentől kaptam gyönyörű és csodálatos, de ugyanakkor óriási teher is. Mert mindig meg akarnak ítélni az emberek. Kevés az ilyen tehetséges ember, így kevesen vannak, akik igazán meg tudják ítélni, amit csinálok.”
A palermói születésű csatár jó szezont zárt a Manchester City-vel, sok gólt szerzett ráadásul bajnoki címet szerzett Roberto Mancinivel.
„Roberto Mancini gyerekkorom óta ismer. Nagyon jól ismer. Több van köztünk mint edző-játékos kapcsolat, barátok vagyunk.”
„Mancini mindig hitt bennem. De ez nem is olyan egyszerű amikor a sajtó valótlanságokat állít rólam. Örökké hálás leszek neki.”
Balotelli idén 23 bajnokin lépett pályára és 13 góllal vette ki a részét a bajnoki címből.
olaszfoci.hu