Recent comments

Friss Hírek

Diamanti: Jobb későn, mint soha



A Bologna középpályása Alessandro Diamanti elismerte, meglepte hogy nevezték az olasz válogatott Európa bajnokságra készülő 32 fős bő keretébe.
A 29 éves támadó középpályás bízik benne, hogy az Európa bajnokságra utazó 23 fős keretben is helyet kap.
„Jobb későn, mint soha.” mondta a játékos a válogatott covercianoi edzőtáborában adott sajtótájékoztatón.
„Mindent megtettem, hogy behívjanak a válogatottba. Remek szezonom volt, a szövetségi kapitány adott nekem egy esélyt és most minden tőlem telhetőt megteszek.”
„Nem változtatnék egy döntésemen sem, amit a karrierem során hoztam, nem bántam meg semmit.” mondta a korábbi Brescia és West Ham United játékos.
„Úgy érzem idén sokat fejlődtem és most kész vagyok ezt bizonyítani is. Én mindent beleadok, de végül úgyis az edző dönt. Sokoldalú játékos vagyok, több poszton is játszhatok.”
„A jövőm? Az ügynököm már dolgozik rajta, de én most csak az Azzurrira koncentrálok.”
olaszfoci.hu