Recent comments

Friss Hírek

Reginaldo: Nem voltak fix meccsek



Egy korábbi Siena játékos szerint az elnök és Antonio Conte vezetőedző is benne volt a fogadási csalásokban, ám Reginaldo szerint semmi sem történt. Mint ismert, bundázás gyanúja miatt a rendőrség hétfőn házkutatást tartott Conte házánál.
„Éppen most értesültem a történtekről és meg vagyok lepve.”, mondta Reginaldo a Tutto Juve-nak. „Hogy teljesen őszinte legyek, sienai pályafutásom alatt sohasem láttam, vagy hallottam bundázási kísérletekről. Én nem tudnám meggyanúsítani Contét, mert ő sohasem mondta azt, hogy ’lazítsatok ezen a mérkőzésen’. Soha. Tanúsítani tudom, hogy Conte jó ember és kétlem, hogy egy edző ilyet tudna művelni, különösen, mikor egy csapatnak kellenek a pontok. Fogadások és lefixált mérkőzések sem voltak. A Carobbio és Conte közötti kapcsolat normálisnak volt mondható. Carobbio most veszélyben van, hiszen eltilthatják a futballtól, így ő azt mondja, amit helyesnek vél. A Novara – Siena mérkőzés sem volt lefixálva, az egy teljesen normális találkozó volt. Emlékszem, minden áron gólt akartam szerezni, de nem tudtam.”
A Juventus edzőjét, Antonio Contét azzal vádolják, hogy nem értesítette a hatóságokat a manipulálási kísérletekről.
juventushungary.hu