Recent comments

Friss Hírek

Juventus: Agnelli és Conte a bundabotrányról



Andrea Agnelli és Antonio Conte ma este közös sajtótájékoztatót tartott, melyen kifejtették véleményüket a ma reggel kirobbant újabb fogadási botrányról. A vádak szerint a Juventus vezetőedzője, valamint egyik játékosa, Leonardo Bonucci is érintett lehet az ügyben.
A sajtótájékoztatót Agnelli kezdte.
„A cremonai ügyészség munkássága alapján egy olyan kép van kialakulóban, mely rendkívüli aggodalomra ad okot a futball világában, sajnos mi is aggodalommal és keserűséggel figyeljük a fejleményeket. Azonban azok az információk alapján, amelyek jelenleg a rendelkezésünkre állnak – ezért vagyok most itt, hogy ezt megerősítsem – úgy tűnik, hogy Antonio Conte nem része ennek a már említett képnek. Ezt pedig három okból mondom. Egyrészt a legfontosabb talán, hogy az olvasottak alapján Antonio Conte szerepe az egész ügyben szinte elhanyagolható. Másrészt a klubnak volt alkalma megismerni Antoniot, akinek edzőként ezt a csodás szezont köszönhetjük, harmadrészt pedig én személyesen is ismerem őt már húsz éve az ő olyan emberi értékeivel együtt, mint az őszinteség, a morális tisztaság és lojalitás. Ő ezeket képviselte már a játékos karrierje elején is, az edzői karrierje elején is, valamint a Juventus edzőjeként is. A Juventus mint csapat, valamint én személy szerint is Antonio Conte és Leonardo Bonucci oldalán vagyunk, utóbbiról most tudtuk meg, hogy szintén vizsgálat alatt van. Leonak egy nagyszerű EB-t kívánunk, Antonio pedig továbbra is a mi edzőnk marad, ő fog minket vezetni a BL-ben.”
Agnelli ezután átadta a szót magának az érintettnek, Antonio Conténak.
„Én úgy gondolom, hogy mind a játékos karrierem, mind az edzői tevékenységem története elég világos. Mindig is a morális tisztaságot, az őszinteséget, a korrektséget képviseltem minden helyzetben. Nyugodtan meg lehet kérdezni a volt csapattársaimat, meg lehet kérdezni a játékosaimat, még akár az ellenfeleket is, hogy ki valójában Antonio Conte a pályán. Egy ember, aki egyértelműen nyerni akar, ennek érdekében pedig hatalmas munkával, hatalmas áldozatok árán, hatalmas alázattal még a saját képességein is túl teljesít, és igyekszik átadni játékosainak az igazi értékeket. Ne felejtsük el, hogy az őszinteségem és az erkölcsi tisztaságom miatt egyszer már botokkal fenyegettek a két éves lányom és a feleségem előtt.”
„Tavaly nagy izzadság és áldozatok árán már három fordulóval a vége előtt kiharcoltuk a feljutást a Sienával. Nem győzöm hangsúlyozni: sem nekem, sem pedig a játékosaimnak nem volt köze semmilyen az említettekhez köthető ügyhöz. Csodás év volt és semmi és senki, ismétlem, senki és semmi nem ronthatja el számunkra azt az évet, mely valóban különleges volt. Ma kaptam a hírt, hogy én is gyanúsított vagyok egy bűnszövetkezethez köthető ügyben, és hogy átkutatták a házamat, miközben otthon sem voltam. Olvasva szereztem tudomást az intézkedésekről és az én első kérdésem tudják mi volt? Az, hogy mégis hogyan lehet az, hogy a cremonai ügyészségről nem szóltak nekem mielőtt átkutatták a házamat, mielőtt gyanúsított lettem? Én olvastam, olvastam azokról az intézkedésekről, melyekről az ügyészségtől kellett volna tudomást szereznem…”
„Úgy gondolom ezzel mindent elmondtam. Kellemes pihenést mindenkinek, az enyém egész biztosan kellemes lesz.”
juventushungary.hu