Recent comments

Friss Hírek

Giovinco: Vagy a Juve játékosa leszek, vagy maradok




A Parma csatára Sebastian Giovinco elismerte, hogy kész visszatérni a Juventusba, ha garantálják számára, hogy nem adnak tovább rajta azonnal.
A Parma és a Juventus közös tulajdonában lévő 25 éves játékos jövője egyenlőre kérdéses, miután több európai élcsapat is szeretné megszerezni.
„Először is a Parmának és a Juventusnak kell megegyeznie a játékjogomról.” mondta a csatár kedden az olasz válogatott Covercianoi edzőtáborában.
„Biztos vagyok benne, hogy sikerül majd megállapodniuk és én abban a klubban fogok játszani, amelyik jobban akar engem.”
„Már beszéltem a Parma elnökével Tommaso Ghirardival. Mindig is mondta: annak nincs sok értelme, hogy csak azért visszatérjek a Juventusba, hogy felhasználhassanak egy másik transzferhez.”
„Vagy a Juventus játékosa leszek, vagy maradok a Parmában.”
„Úgy érzem, készen állok, hogy egy nagy csapatban játsszak, különösen ha az elmúlt szezonomat nézzük.” folytatta a játékos, aki Ghirardi szerint 40 millió eurót ér „Igaz már három éve is így éreztem, de akkor nem kaptam lehetőséget a bizonyításra.”
„A Juve talán azért szeretné, hogy visszatérjek, mert látják, hogy sokat fejlődtem. Ha megkapom a lehetőséget, én kész vagyok bizonyítani. Nem foglalkoztat mennyit érek az átigazolási piacon.”



Hiába tudja mindenki, hogy a csatár nagy tehetség, egyesek szerint mindössze 164 cm-es magassága az egyik legnagyobb 'gyengesége'.
„Szerintem az olasz válogatott szövetségi kapitánya Cesare Prandelli nem foglalkozik ezzel a kérdéssel.” mondta Giovinco.
„Csak azokat válogatja be a nemzeti csapatba, akik kiérdemelték azt. A Barcelona az elmúlt néhány évben mindent megnyert a kistermetű játékosaival.”
„Remek szezonon vagyok túl és nem akarok itt megállni. A nemzeti csapattal is jól akarok szerepelni és elégedett vagyok azzal, ahogy a dolgok alakulnak.”
Egyes hírek szerint Prandelli Trequartistaként használhatja Giovincot a két csatár mögött, de a játékos tagadja ezt.
„Egész szezonban csatárként játszottam. Úgy érzem a 15 gólom magáért beszél. Most csak a válogatottra koncentrálok és nem foglalkozom az átigazolási piaccal.”
olaszfoci.hu