Recent comments

Friss Hírek

Storari: Készen állok



Marco Storari nem rejtette véka alá érzéseit a Juventus – Atalanta bajnoki mérkőzéssel kapcsolatban. A portás hosszú idő után kapott ismét helyet bajnoki mérkőzésen a Juventus kezdőjátékosaként. Az egykori Milan játékos a következőket mondta a találkozót követően.
„Szerencsés vagyok, hogy fontos csapatokban játszhattam, de pályafutásom legszebb élményeit itt szereztem. Sohasem fogom elfelejteni. Örülök, hogy a Juventust választottam és maradni fogok. A mai nap nagyon megindító volt, mind a Scudetto, mind pedig Del Piero miatt. Nem tudom, Alex hogyan tudta visszatartani a könnyeit.”
Marco megmutatta, hogy gyakori padozása ellenére fontos eleme a csapatnak: „Szakvezetőnk mindig őszinte volt: itt egy tiszteleten alapuló hierarchia van és úgy döntöttem, hogy a csapat rendelkezésére állok. 35 éves vagyok és úgy vélem, elég tapasztalattal rendelkezek ahhoz, hogy hasznára legyek a csapatnak.”
Most azonban eljött Marco ideje, hiszen az Atalanta elleni bajnoki meccs után vélhetően a vasárnapi Coppa Italia döntőben is kezdő lesz: „Készen állok. Mindig úgy edzek, mintha folyamatosan játszanék.”
juventushungary.hu