Recent comments

Friss Hírek

Cassano: A visszavonuláson is elgondolkodtam


Az olasz élvonalbeli labdarúgó-bajnokságban szereplő AC Milan támadója, Antonio Cassano az olasz Chi magazinnak elárulta: hat hónapos kihagyása során a visszavonulás gondolata is megfordult a fejében. A válogatott csatár fél évet hagyott ki szívműtéte miatt.



„Optimista voltam az operáció után, de amikor láttam Vigor Bovolentát és Piermario Morosinit meghalni a pályán, vissza akartam vonulni – ecsetelte gondolatait a Chi magazinnak Antonio Cassanno. – Sokkoltak az események, képtelen voltam döntést hozni. A feleségem is aggódott, én meg csak ültem a fotelben, és bámultam a falat...″
„Be akartam fejezni a futballt. Azt mondtam magamnak: végeztem, már csak az életemet kockáztatom. De amikor az orvosok azt mondták, újra játszhatok, elsírtam magam. Soha sem fogom elfelejteni azt a pillanatot, amikor visszatértem a pályára″ – tette hozzá a 29 esztendős csatár.
Cassanót behívta Cesare Prandelli szövetségi kapitány az Eb-re készülő keretbe.
NSO.hu