Recent comments

Friss Hírek

Marrone: Én is hozzátettem a Scudettohoz





A Juventus 19. gólszerzője Luca Marrone. A fiatal középpályás a Juventus utánpótlásában nevelkedett. Már az Atalanta elleni bajnoki mérkőzés odavágóján tanúbizonyságot adott tehetségéről, mikor csodálatos gólpasszt adott Giaccherininek.
Ma pedig egyenesen gólt szerzett, méghozzá nem is akármilyet. „Én is hozzátettem a Scudettohoz. Azonban a cím a csapat valamennyi tagját, a trénert, és a klubot illeti. Nem jó előjelekkel kezdtük meg a szezont, de mérkőzésről mérkőzésre erősödött a magunkba vetett hitünk.”
A Juventus veretlenül fejezte be a szezont. Ezt egyik csapat sem mondhatja el magáról. „Ma is a vereséget akartuk elkerülni és nagyon örülünk ennek a rekordnak. Azonban van egy másik célunk is: el kell utaznunk Rómába és egy jobb játékkal legyőzni a Napolit.”
Conte ismeri Marrone sokoldalúságát, hiszen már a Sienában is edzette. Azonban az elmúlt hónapokban Marrone sokat fejlődött: „Igyekeztem minden csapattársamtól megtanulni valamit. Mindazonáltal az, hogy olyan játékosokkal játszhatok együtt, mint Pirlo, sokat segített a fejlődésemben. Igyekszem minden olyan trükkjét ellesni, amivel meg tudja zavarni az ellenfelet. Ez nagyszerű dolog…”
juventushungary.hu