Recent comments

Friss Hírek

Luis Enrique. Harcolunk az EL-ért


A spanyol szakember számára csak a Catania elleni meccs számít most és az, hogy még a csapat megtegyen mindent az EL-t érő helyezés megszerzéséért.

"Csak a Catania elleni meccsről fogok beszélni, a jövőmről nem, mivel a csapatnak továbbra is esélye van az Európa Ligát érő helyezésre."- utasította el Enrique a jövőjét firtató kérdéseket.

"A csapat számára most az a legfontosabb, hogy harcban vagyunk az EL-ért és tudjuk, hogy nem lesz könnyű, mert eddig ahányszor közelebb kerültünk egy célhoz, sosem sikerült elérnünk azt, mindig rosszul mentek a dolgok. De továbbra is esélyünk van és most csak ez számít."

Enrique mellett a gyengébb eredmények ellenére a vezetés egész szezonban kiállt, azonban a szurkolók a szezon vége felé egyre jobban elvesztették a türelmüket.

"Amikor ide érkeztem azt mondták, hogy dolgozzak keményen a srácokkal és adjam át azt a bátorságot, ami engem is jellemzett. De akárhányszor hoztam egy olyan döntést, ami vagy a szurkolóknak, vagy az újságíróknak nem tetszett, mint például amikor kihagytam De Rossit, vagy Tottit, akkor abból egyből ügyet csináltak. Ki vesz részt az edzéseken? Én. Ki állítja össze a csapatot? Én. A klub egyik nagy erőssége a szenvedélyes szurkolótábor. Én hűséges típus vagyok és kiállok a játékosok mellett még olyankor is, amikor nem érdemlik meg. De sokszor az emberek sajnos túloznak."

"Ami a jövőmet illeti, a szezon utáni megbeszélésünk fontos lesz, ahogy a játékosokkal történő beszélgetésem is. A klub ismeri az elképzeléseimet egy ideje, én mindent kiadtam, 100%-ot nyújtottam, de sajnos sokszor még ez is kevés volt."



asroma.hu