Recent comments

Friss Hírek

ZANETTI: Állok az új kihívások elébe

Javier Zanetti, az Internazionale 41. életévében járó argentin labdarúgója megerősítette a klub berkeiből a múlt héten kikerülő információt: az idény végén befejezi a pályafutását.


„Úgy érzem, itt az idő – mondta az Interben 19 idényt lehúzó Zanetti a La Nación argentin lapnak adott interjújában. – A futballtól rengeteget kaptam, és minden pillanatát élveztem. A tavaly áprilisi Achilles-ín-sérülésem után meg akartam mutatni, hogy képes vagyok visszatérni, de be kell látni, már nem tudtam a régi lenni."

Mint beszámoltunk róla, a korábbi klubelnök, Massimo Moratti első igazolásaként 1995-ben a milánói klubhoz kerülő Zanetti az Inter vezetőségében dolgozik tovább.

A futballista teljesnek érzi a pályafutását, és egyáltalán nem fél a jövőtől, hiszen tudja, mivel foglalkozik majd.

„Világos, hogy minden megváltozik, de állok az új kihívások elébe. A futball világában maradok, ami éltető erőt ad. Sportvezetőként is mindent meg fogok tenni, hogy a klub segítségére legyek."

A 145-szörös argentin válogatott labdarúgót megkérdezték arról is, újrajátszaná-e karrierje valamelyik mérkőzését, ha tehetné. A válasz:

„Kettőt is: az egyiket azért, hogy újra átéljek néhány csodálatos pillanatot, a másikat pedig azért, hogy átírjam a múltat. Az első a négy évvel ezelőtti Bajnokok Ligája-döntő, a Bernabéu mámora számomra örökre emlékezetes marad. A tizenkét évvel ezelőtti világbajnokságon pedig azért játszanék még egyszer a svédekkel, hogy megakadályozzam a kiesésünket..." 

forrás: NSO