Recent comments

Friss Hírek

RAMI: Remélem, hogy maradhatok

A Milan vezetősége megkezdte a tárgyalásokat a Valanciával Adil Rami jövőjét illetően.


Rami januárban csatlakozott hivatalosan a Milanhoz és azóta remek teljesítményt nyújt, a védelem tengelyének meghatározó tagja lett. A francia védő a védekezés mellett a támadásokban is jeleskedik, hisz már háromszor bevette az ellenfél kapuját.

A Corriere della Sera szerint a Milan megkezdte a tárgyalásokat a Valenciával, hogy megállapodásra jussanak Rami végleges szerződtetéséről.

“Remélem, hogy maradhatok a Milannál és segíthetek a csapatnak, hogy újra a régi fényében ragyogjon. Nem tudom, hogy folynak-e már a tárgyalások. Már többször kifejeztem maradási szándékomat. Minden klubnál vannak nézeteltérések és viták. Én csak azt mondtam, amit gondoltam. Nem alakultak jól a dolgok Djukic (A Valencia korábbi vezetőedzője – a szerk.) és köztem, de nem bántam meg, amit mondtam” – mondta Rami.

A kivásárlási záradék 7 millió euró. Minden bizonnyal a Milan minden követ megmozgat majd azért, hogy csökkentse az árat. Galliani nemrég kijelentette, május 19-ig szól a határidő, hogy döntsenek Rami jövőjéről.

A 28 éves középhátvéd a jelenlegi idényben összesen 20 mérkőzésen kapott szerepet.

forrás: acmilan.hu