Recent comments

Friss Hírek

MINALA: Mi, afrikaiak egy kicsit idősebbnek nézünk ki

Továbbra is állítja igazát a Lazio fiatal játékosa, Joseph Minala, aki ha kell orvosi vizsgálatokkal is bebizonyítaná a közvéleménynek, hogy ő igenis 17 éves. 


Februárban robbant ki Olaszországban az a botrány, amely szerint a Lazio utánpótlásában szerepel egy túlkoros játékos is.

Az ezzel megvádolt Joseph Minala a héten a Sky Italia csatornának adott interjút, amelyben elmondta, akár a végletekig elmegy azért, hogy bebizonyítsa igazát.

"1996. augusztus 24-én születtem Kamerunban. A hatóságok minden vizsgálatot elvégezhetnek rajtam. Korábban ígértek nekem egy próbajátékot a Milannal, de egyedül hagytak a Termini pályaudvaron és senki nem jött vissza értem. Jelenleg az olasz kormánynak köszönhetem, hogy itt lehetek az országban. Elvittek egy kórházba és onnan kiengedtek a vakvilágba. Aztán úgy határoztam, hogy vissza akarok térni Kamerunba, azonban lehetőséget kaptam arra, hogy megmérettessem magamat a Napolinál és a Románál. Már pont előszerződést kötöttem volna a farkasokkal, amely valamiért ez elmaradt, amit még a mai napig nem értek. Onnan kerültem át a Laziohoz, ahol most nagyon boldog vagyok. Én úgy gondolom, hogy mi, afrikaiak egy kicsit idősebbnek nézünk ki, mint a valóságos korunk. Azonban, hogy különböző színű a bőrünk, annyira egyenlőek vagyunk, mint mások."

forrás: sport365.hu