Recent comments

Friss Hírek

GERVINHO: Olyanok vagyunk mint egy nagy család

Az elefántcsontparti játékos úgy véli, a Románál visszanyerte a magabiztosságát, amiben nagy szerepe volt annak, hogy a csapat olyan, mint egy nagy család.

 
"Szerintem az idei év pozitívra sikeredett, mert a célt, amit kitűztünk magunk elé, hogy visszajussunk az európai kupaporondra, sikerült elérnünk. Lehettünk volna jobbak is, de elégedettek vagyunk így is."- nyilatkozta Gervinho.

"A bajnoki cím a részleteken múlott, hiszen nagyon jó csapatunk van, de talán annyira nem teljes, hogy egy egész szezonban kiegyensúlyozott, versenyképes teljesítményt nyújtsunk. Mi mindent beleadtunk, de a Juvénak sokkal mélyebb és erősebb a kerete."

Gervinho az Arsenalban csak szenvedett, azonban a Romában teljesen kivirult és élvezi a játékot.

"Szerintem a 9 gólom szép teljesítmény és még tudok fejlődni, mert volt számos olyan gólhelyzetem, amit nem sikerült kihasználnom. Jól sikerült a szezon, végig arra koncentráltam, hogy a lehető legjobb formámat nyújtsam."

"Az egyik legfontosabb gólom a Juventus elleni meccsen volt a kupában, igaz nem volt nagyon szép, viszont roppant fontos volt."

"Ha választanom kellene, akkor azt mondanám, hogy a Bolognának lőtt gólom volt a legszebb és remélem, hogy a Juventus ellen is sikerül betalálnom most a hétvégén."

"Azt tudtam, hogy Rudi Garcia mennyire számít rám és milyen felelősséget ró rám, ez is befolyásolt abban, hogy végül ide jöttem. Azt kell mondjam, azzal is elégedett vagyok, hogy sikerült 10 gólpasszt adnom, mert ezt a célt magamnak állítottam fel a szezon előtt. Szerettem volna több gólt szerezni, de az edző azt kérte tőlem, hogy inkább a csapattársaimat segítsem a gólszerzésben."

"A csapattársaimmal nagyon jó a kapcsolatom, folyton ökörködünk, még a gyepmesterekkel is. Trigoria olyan, mintha a második családom lenne és nagyon köszönöm mindenkinek a szívélyes fogadtatást."

"Örülök, hogy ennek a csapatnak lehetek a tagja és remélem, hogy jövőre még több csodálatos élményben lesz részünk közösen. Szeretnénk a szabadság után még erősebben visszatérni."

Gervinho szabadsága nagyon rövid lesz, hiszen a válogatottal ott lesz a brazíliai világbajnokságon. Melyiket lehet nehezebb megnyerni, a VB-t, vagy a BL-t?

"Miért választanék? Szeretnénk a Romával és a válogatottal is nyerni. Jövőre egy sokkal erősebb Romára lesz szükségünk a BL miatt, tehát pár új játékossal versenyképesebbek lehetünk. Nem csak egyszerű résztvevői szeretnénk lenni a sorozatnak, hanem szeretnénk olyan messzire jutni, amennyire csak lehet."


forrás: asroma.hu