Recent comments

Friss Hírek

EL SHAARAWY: Szenvedtem, mert nem játszhattam!

Stephan El Shaarawy, a Milan támadója már alig várja, hogy minél hamarabb visszatérjen a kezdőbe.



“Most jól érzem magam. Az egyetlen dolog, ami számít, hogy minél hamarabb visszatérjek és újra a pályán legyek. Nagyon balszerencsés vagyok. Tavaly ősszel úgy gondoltuk, hogy nem lesz szükség műtétre, de nem így alakult” – mondta El Shaarawy a La Gazzetta dello Sportnak.

“Tényleg hiszem, hogy része lehetek a világbajnokságra utazó olasz válogatott keretnek. De van egy célom, hogy jól szerepeljek a Milanba és visszatérjek az olasz válogatottba. Mindenkinek be akarom bizonyítani, többek között Prandellinek is, hogy jó formában vagyok. Mindent meg fogok tenni. Rendkívül elégedett voltam az erőnléti tesztek eredményével”.

“Hogy éreztem magam az előző pár hónapban? Elmondom az igazságot, nagyon sokszor szenvedtem, mert nem játszhattam. Ez egy nagy csapás volt számomra. Most már sokkal nyugodtabb és elszántabb vagyok. A lábam meggyógyult, már csak játékidőre van szükségem. Beszéltem Inzaghival és rájöttem, hogy korábban neki is volt ugyanilyen sérülése. Meg kellett műteni. A pályafutását tekintve azt hiszem, ez szerencsét hozott neki. Fontos volt, hogy a Primaverában játszottam, így visszanyertem fizikai állapotomat. Remélem, hogy pályára léphetek a vasárnapi derbin. Tudom, hogy még nincs 90 perc a lábamban, de mindent megteszek, hogy az utolsó 20-30 percet a pályán töltsem. Szeretnék segíteni a csapatnak az Európa liga elérésében”.

“Hogyan töltöttem a Szilvesztert a műtétem után? Otthon voltam, a lábam gipszben volt és nem tudtam mozgatni. Nagyon nehéz időszak volt, erős fájdalmaim voltak. A legrosszabb napom az Ajax elleni mérkőzésen volt, amikor újra megsérültem. Egy lövést követően erős fájdalmat éreztem. Ha jobban ragaszkodok a műtéthez, akkor nem veszett volna kárba 4 hónap. Kik azok az emberek, akik a legtöbbet segítettek nekem? Manuel és Aurel, ők a legjobb barátaim Savonából. Otthon Perin és Balotelli is meglátogatott”.

“Balotelli? Az embereknek békén kell hagyniuk Mariót. Ő egy nagyszerű srác és rendkívüli játékos. Seedorf? Időre van szüksége, túl sok kritika érte. Rengeteg mindenre tanított meg engem és jó tanácsokat ad. Motivál engem. Egyszer azt mondta, hogy a képességeimet senki sem veheti el tőlem”.

forrás: acmilan.hu

“A jövőm a Milanban? Te is tudod, hogy mit fogok mondani” – fejezte be.

El Shaarawy a jelenlegi idényben 7 mérkőzésen 1 gólt szerzett.