Recent comments

Friss Hírek

DESTRO: Ideges voltam a kerethirdetés előtt

A Roma csatára elismerte, nagyon ideges volt a világbajnoki kerethirdetés előtt.

 
A csatár is tagja az egyelőre bővebb keretnek, azonban nincs már a keretben Alberto Gilardino és Luca Toni sem.

"Igaz, tényleg ideges voltam a kerethirdetés előtt, de most örülök annak, hogy benne vagyok a 30-as keretben."- mondta Destro a Rai Sport-nak.

"A sérülésem borzasztó volt, mert emiatt nagyon sokáig nem tudtam pályára lépni, de hittem magamban és a képességemben, ami erőt adott a kemény munkához, így sikerült elérnem a meghívást. Az önbecsülés nagyon fontos, a nehéz pillanatokban ez segíthet hozzá, hogy eredményes legyél."

"Szeretnék köszönetet mondani Rudi Garciának és a csapattársaimnak is. Garcia nagyon nagy hatással volt rám, mert hitt bennem és ez nagyon fontos volt."

Destro világbajnoki kerettagsága a szezon végén újra veszélybe került, miután a Cagliari meccsen történtek miatt négy meccses eltiltást kapott.

"Szerintem az eltiltás nélkül még jobban megmutathattam volna, hogy mire vagyok képes, de a Fegyelmi Bizottság végül így döntött. Az ilyen esetek számos alkalommal előfordulnak a meccseken, mert ahhoz, hogy megszerezd a labdát, nagyon sokszor kell erőszakos helyzetekbe belemenni. Hogy ez ronda megmozdulás lett volna? Nem, egyáltalán nem. Én ellene vagyok a video bizonyíték felhasználásának, hiszen van elég játékvezető és asszisztens a meccseken, akik döntést hozhatnak."

Destro az U-21-es válogatottban nagyon termékeny volt, azonban sokan úgy vélik, a hatékonysága már a múlté és most sokkal inkább a veszekedéseivel hívja fel magára a figyelmet.

"Ez nem igaz. Inkább azt mondanám, hogy különleges a természetem, mert befelé forduló vagyok és megtartom magamnak a dolgokat. A pályán is ilyen vagyok, de egy mérkőzésen mindent kiadok magamból."

"Ami a VB-t illeti, biztos vagyok benne, hogy szórakoztató lesz. Az olasz csapat nagyon erős és csodálatos emberek alkotják a keretet. Prandelli egy tehetséges, felkészült edző, aki ezt többször bizonyította is már."

Mivel Destro helye még nem végleges az utazó keretben, ezért az utolsó meccsen bizonyítania kell, akár csak Rossinak, Immobilének, Insignének és Cassanónak.

"Rossi meghívásának nagyon örülök, mert ő is egy komoly sérülésből tért vissza sikeresen. Nagy a verseny, hiszen mindegyik meghívott csatárnak jó szezonja volt." 


forrás: asroma.hu