Recent comments

Friss Hírek

Lazio: A játékosok Petkovics mellett

Nehéz napokat él meg a Lazio: bár a római csapat továbbjutott az Európa Liga csoportköréből (hiába vette veretlenül a csoportkör küzdelmeit, nem lett meg a csoport elsőség), a bajnokságban erősen akadozik a gépezet, az edző mellett azonban már nem az első játékos áll ki.

 
Hernanes a Facebook oldalán nyilatkozott úgy a hét folyamán, hogy Petkovics egy kiváló ember, és előbb-utóbb össze fog állni a Lazio: nem éppen a tréner távozása mellett érvelt tehát a brazil futballista, pedig erre jelentős esély volt az elmúlt napokban.

Hernanest követően ezúttal a csapat támadója, Miroslav Klose is megvédte edzőjét:


" Ha nem játszottam az elmúlt meccseken, az csakis azért történhetett, mert nem voltam teljesen ép. Megbeszéltem ezt Petkovics edzővel is, és úgy döntöttünk, hogy jobban járunk azzal, ha olyan játékos kezd a csapatban, aki 100%-ot tud nyújtani. Én nem voltam ebben az állapotban. "  - zárta rövidre a közelmúltjával kapcsolatos kérdést Klose.


"Nekünk tapasztaltabbaknak kötelességünk segíteni a fiatalabb játékosokat, csak így érhetünk el sikereket. A Livorno ellen fontos lesz, hogy minél hamarabb eldöntsük a meccset, amennyiben az ehhez szükséges mentalitással lépünk pályára, nem kételkedem a győzelmünkben. Nem foglalkoznék a jövőmet firtató kérdésekkel, most csak a Lazióra koncentrálok. Ez a csapat tud játszani, csak újra hinnünk kell magunkban. Abban is biztos vagyok, hogy az Euórpa Ligában is jól fogunk szerepelni: nincs szükség a váltásra." - nyilatkozta a Lazio német csatára.

A Lazio vasárnap délután a Livornót fogadja.

forrás: azzurri.co.hu