Recent comments

Friss Hírek

Rafael: A Napoli egy nagyszerű csapat

A Napoli újdonsült kapusa, a brazil Rafael nagyon várja már, hogy pályára léphessen a Milan színeiben játszó Mario Balotelli ellen, derült ki a fiatal hálóőrrel készített friss interjúban. 



Hogy mi az oka ennek az izgalomnak?

Csak az, hogy az olasz balhésztár még nem hagyott ki büntetőt profi karrierje során, Rafael pedig híresen nagy tizenegyesölő, így mindenki kíváncsian várja, mi történne, ha a két csapat meccsén a Rossoneri büntetőhöz jutna, természetesen amikor Balotelli is a pályán van (erre két meccs alatt igen nagy esély van a tavalyi statisztikákat nézve). Super Mario amúgy 24-ből 24-nél jár, hiszen az Internél 6/6, a Citynél 9/9, a Milannál 3/3, a válogatottban pedig szintén 6/6 a mérlege. 

"Kifogtam már egypár tizenegyest"-nyilatkozott Rafael, miután elhagyva Santost megérkezett Nápolyba. "Van egy különleges technikám. Elég sokat mozdulok ki a gólvonalról, hogy elzárjam a rúgó elől a teret és ez gyakran be is jön. Megpróbálom majd így kifogni Balotelli tizenegyesét is. Ő általában kivárja, míg a kapus elmozdul, én viszont várok, mielőtt vetődök..."

Rafaelért több klub is bejelentkezett a nyáron, de ő a San Paolo stadionját választotta, még úgy is, ha nem biztos a játéklehetősége.

"A Napoli egy nagyszerű csapat, és Brazíliában a világ egyik legjobb klubjának tartják. Benítez szerette volna, ha hozzájuk csatlakozom és ő egy nagyon nagy edző. Pontosan ismeri a képességeimet. Sok Santos-ban játszott meccsemet látta és a játékstílusom miatt választott. Azt mondta, maradjak türelmes és úgy álljak hozzá a feladatomhoz, ahogy eddig is tettem. Aztán majd eldönti, melyikünk játszik, nekem csak keményen kell dolgoznom." 

A 23 éves, azaz nagyon fiatal kapus a Napoli céljára is kitért: "Egy olyan csapathoz érkeztem, amely a bajnoki címért és a BL-győzelemért is harcolni fog. Épp jókor kerültem egy ilyen nagy nevű klubhoz. Még fiatal vagyok és sokat akarok fejlődni, itt pedig meglesz rá a lehetőségem."

forrás: azzurri.co.hu