Recent comments

Friss Hírek

Llorente: Egy álom vált valóra

Ma délután sor került Fernando Llorente hivatalos bemutatására is, a világ- és Európa-bajnok spanyol csatár már túl is van első Juventusos sajtótájékoztatóján.


Mint ismert, a baszk csatárral már januárban megegyezett a torinói klub, az ingyen igazolt játékos azonban csak július 1-én, azaz tegnap csatlakozott új csapatához. Tevezhez hasonlóan őt is kitörő örömmel fogadták a Juventus szurkolói, akiknek egy része ezúttal is már a reptéren várta a csapat új játékosát.

„Egészen hihetetlen volt, nagyon meglepett a szurkolók fogadtatása, szeretném ezúton is megköszönni ezt nekik. Nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek és egy ilyen nagy presztízsű mezt ölthetek magamra. Hogy a spanyol játékosoknak nem szokott menni az olasz bajnokságban? Tudunk jól játszani itt is, ezt szeretném bebizonyítani.”

Már a hivatalos bemutatás előtt kiderült, hogy a játékos a 14-es mezszámot választotta magának.

„Tetszik ez a szám, ezért választottam, úgy hiszem, hogy jó teljesítményre leszek majd képes ebben. A Juventusra azért esett a választásom, mert egy óriási klub, egy álom vált valóra azzal, hogy itt játszhatok. A Juventus a legnagyobb csapat, amely kapcsolatba lépett velem.”

Llorente kisgyermek kora óta az Athletic Bilbao csapatát erősítette, így némiképp meglepő lehet, hogy ennyi év után a távozás mellett döntött, de tudni kell azt is, hogy a kapcsolata megromlott a csapattal a hosszabbításról szóló tárgyalások során.

„Abban az időben nem mentek jól a tárgyalások, onnantól kezdve pedig a sajtó is elkezdett rossz képet festeni rólam.  Ennek pedig következményei lettek, már az első mérkőzésen nézeteltérések jöttek elő, ez pedig nem tetszett. Jelen pillanatban az az álmom, hogy tovább fejlődjek játékosként, ennek megvalósításához pedig a legjobb csapathoz kerültem. Remélem, hogy segítenek majd ebben az olyan játékosok, mint például Pirlo.”

Egy újságíró szerint a Tevez-Llorente páros ismét egy rendkívül gólerős duó lehet a Juventusban, olyan, mely a közelmúltból talán a Del Piero-Trezeguet pároshoz mérhető. Llorente szerint ez nem így van.

„Egy olyan nagy csapatban, mint a Juventus, nem csak két csatár van, összesen hatan vagyunk jelenleg, mindannyian jó teljesítményre vagyunk képesek, hogy ki játszik, azt Contének kell eldöntenie. Nem foglalkoztat engem ez a kérdés, csak szeretném a csapatot sorban a harmadik scudettojához segíteni. Fizikálisan tökéletes állapotban vagyok, az elmúlt két évben Marcelo Bielsa keze alatt dolgozhattam, aki rendkívül sokat követel a játékosaitól. Emellett a vakációmon is folyamatosan edzettem, hogy egyből az edző rendelkezésére álljak, amint megérkezek.”

Újságírói kérdésre a Contével való kapcsolatáról is ejtett néhány szót.

„Beszéltem már Contével néhány alkalommal. Szimpatikus edző, örülök, hogy a kezei alatt dolgozhatok. Nagyon szép focit játszott idén a Juve, teljes mértékben megérdemelték a bajnoki címet, remélem sikerül sorban a harmadikat is megszereznünk. Hogy ki inspirál a Juve eddigi játékosai közül? Roberto Baggio, Trezeguet, Del Piero.”

Mivel a Blibaoban az előző szezonban nem számítottak a teljesítményére, így nem meglepő módon a spanyol válogatottból is kikerült a csatár.

„Eléggé komplikált volt ez az év, nem csinálhattam azt, amit a legjobban szerettem volna, nem segíthettem a klubcsapatomat sikerekhez. Sajnos emiatt a válogatottból is kikerültem. Remélem, hogy a Juventusnál ismét jól megy majd a játék, mely által visszakerülhetek majd a spanyol nemzeti csapatba.”

forrás: Juventusfc.hu