Recent comments

Friss Hírek

Cassano: Mazzarri üldözött el az Intertől

Az olasz élvonalbeli labdarúgó-bajnokságban (Serie A) szereplő Parma új szerzeménye, Antonio Cassano elmondása szerint az Inter új edzője, Walter Mazzarri miatt kellett távoznia a fekete-kékektől. 


A csatár reméli, főszerepet tud játszani új csapatában.

„Szeretnék köszönetet mondani Massimo Moratti elnök úrnak, Marco Branca sportigazgatónak és Piero Ausilio igazgatónak, de semmiképpen sem az új edzőnek, Walter Mazzarrinak. Mielőtt aláírt az Interhez, azt mondta, hogy biztos kezdő vagyok a csapatnál, aztán amikor érkezett, azt, hogy kezdő voltam, de már nem kívánatos. Ő taszított el engem, azért akartam elmenni, mert nem tudtam visszakerülni az ő elképzeléseibe az Internél” – mondta Cassano a bemutatásán.

„Mindenkinek tisztában kell lennie azzal, hogy ha nálad van Antonio, az vagy jó, vagy rossz. A karrierem során a 30-40 százalékát értem el annak, amire képes vagyok.”

Cassanót arról is faggatták, jobb volt-e a viszonya Mazzarri elődjével, Andrea Stramaccionival – mint ismert, korábbi edzőjével öltözői összeszólalkozása is volt.

„A kezdetektől fogva vitatkoztunk – nevetett Cassano. – A játékosokkal csodálatos volt a kapcsolatom, sok barátot hagyok itt, akik elmondták, hiányozni fogok, és és ezt láttam az elnökön is. Stramaccioniról ugyanakkor nincs mit mondanom...”

„Köszönöm Tommaso Ghirardi elnök úrnak, aki meg akart szeretni, és a sportigazgató Pietro Leonardinak is, aki minden órában keresett. Nem tudom, hogyan alakulnak a dolgok, de abban biztos vagyok, hogy sok örömre lesz okunk itt. Aztán ez lesz a világbajnokságot megelőző szezon is... Remélem, ez lesz ez utolsó csapatom, és jól akarom befejezni a karrieremet. Szeretem a nagy kihívásokat. Visszatértem akkor is, amikor a Real Madridnál már eltemettek, főszereplő akarok lenni” – mondta új csapatával kapcsolatban a 30 éves támadó.

„Jól kell kezdenünk, aztán meglátjuk mi lesz. Roberto Donadoni vezetőedző azt mondta nekem, éljek jól itt, és gondolkozzak nagyban. Mindenki örül, hogy itt vagyok. A szerződésemben van egy bónusz, abban az esetben, ha visszatérek a válogatottba, ami még jobb játékra fog sarkallani engem” – tette hozzá.


forrás: NSO