Recent comments

Friss Hírek

Abbiati: A Milan a második családom

A csapat veterán kapusa Abbiati hosszabb nyilatkozatot adott az új mez bemutatása, a szezonkezdet alkalmából a Milannews-nak.


“Ezek voltak az első napjaink, keményen edzünk, nehezek még a lábak, de ez a munkánk, jó pár éve csinálom már ezt a procedúrát. Az új mezünknek különleges csábereje van, nagyon tetszenek az arany csíkok, de főleg a kis olasz zászló. Minden évben remek mezeket készít nekünk az Adidas. A Milan nekem a második családom. Az, hogy velük járhatom a világot és hordhatom a csapat mezét büszkeséggel tölt el, ezért folyton a legjobb teljesítményemet akarom hozni. Az elmúlt években nem voltunk túl szerencsések, ennek ellenére idén kihoztuk a legtöbbet magunkból. Az idei szezonban nagyon sokat kellett edzeni, hiszen egy egészen új csapat jött létre, rengeteg fiatallal. A következő szezonra a csapat váza összeállt, így jobban fogjuk kezdeni a szezont, kezdve a Bajnokok Ligája selejtezővel. Az olasz játékosok és a külföldiek is tökéletesen dolgoztak együtt ebben pedig nagy szerepe volt Massimiliano Allegrinek, aki nagyon jól kezelte a fiatalokat is. De Jong máris nagyon jó fizikai állapotban van, nagyon keményen edzett, hogy visszanyerje a régi formáját, nagyon tisztelem ezért. Teljesen más edzésmunkát végzett, azért, hogy készen álljon a selejtezőkre és mielőbb felépüljön. Gabriel a legutóbbi évet velünk töltötte, ezalatt rengeteg fejlődött, nagy jövő előtt áll, már csak a tapasztalata hiányzik, ezért minden egyes edzőmeccs és barátságos meccs fontos a számára.  Ahogy már korábban is említettem, ahogy megkaptam az ajánlatot a vezetőségtől, egy percig sem gondolkodtam rajta, nem jelentettek gondot az anyagiak.”
 
Abbiati tovább folytatta: Nem tagadom, nagyon boldog voltam amiért idén nekem szánták Milan csapatkapitányi karszalagját. Büszkeséggel és felelősséggel töltött el, de a tények magukért beszélnek, már 36 éves vagyok és még nem tudom, hogy ez lesz-e az utolsó szezonom játékosként, így azt tartottam korrekt lépésnek, ha beszélek Gallianival és olyan játékosnak adom, akinek hosszú jövője van a klubnál. Egy olasz válogatottat akartunk, nem volt kérdés, hogy Montolivónak adjuk.

Számított-e az új szerződésre? 

- Igen. Én voltam az első játékos akit marasztaltak április végén. Tudtam, hogy még segíthetem a csapatot.

Miben kell fejlődni?

– A Milan nem engedheti meg magának, hogy újra ilyen korán, az első körben kiessen a Bajnokok Ligájából. Ez a szezon tanulságként kell szolgáljon a következőkre.

Ranocchia?

– Nem foglalkozom az átigazolásokkal, ez nem rám tartozik, én a jelenlegi Milan játékosokkal foglalkozom, akiket nagyon szeretek.

Ismered Hondát?

– Tudom ki ő, láttam már párszor.

 Örülsz Robinho maradásának?

- Nagyon, hiszen ő egy remek srác, aki mindig a 100%-t nyújtja, az öltöző is egy nagy bajnokot vesztett volna. Nem lehetsz mindig a csúcson, vannak hullámvölgyek, ez mindenkivel előfordul. Nagyon örülök, hogy végül maradt.

Legyőzhetetlen ez a Juventus?

– Nagyon jól igazolnak, főleg a csatársorba.

Balotelli?

- Nem kell bemutatni, egy igazi bajnok, a Konföderációs Kupán is megmutatta ezt.

El Shaarawy?

– Nagyon jól teljesített, a szezon második felében kevesebb gólt lőtt, ugyanis segítenie kellett a csapatnak a középpályán. 

forrás: acmilan.hu