Recent comments

Friss Hírek

Sampdoria: Laczkó maradna


A Sampdoria magyar játékosa Laczkó Zsolt elmondta a sajtónak, hogy ha rajta múlik a Sampdoriában marad, annak ellenére, hogy több klub is érdeklődik iránta. 
 
A magyar játékost az elmúlt hetekben több klubbal is kapcsolatba hozták, többek közt a Dinamo Kijevvel, a CSZKA Moszkvával és a Sparta Prahával, de ő jól érzi magát Genovában és nem foglalkozik a távozásáról szóló pletykákkal.

„Tudok róla, hogy van irántam érdeklődés keletről, de egyelőre nem foglalkozok ezekkel komolyabban. Két évre szóló szerződésem van még, magam részéről szívesen kitölteném, de természetesen, ha olyan ajánlat érkezik, ami nekem és a klubomnak is megfelelő, a váltást sem lehet kizárni.” mondta Laczkó Zsolt a pepsifoci.hu-nak.

„Meglátjuk, hogy alakul a sorsom, de nincs miért izgulnom vagy kapkodnom ez ügyben, hiszen nem feltétlenül foglalkoztat a távozás gondolata, jól érzem magam az olasz klubnál is. 

A felkészülést is a Sampdoriával csináltam végig, most értünk a végére, bevallom, nagyon fáradt vagyok, nagyon kemény időszakon vagyunk túl.”

„Furcsa volt, milyen érdeklődés övezte a csapat edzőtáborát a felkészülés alatt, folyamatos volt az autogramosztás, az edzőmeccseinken gyakran 5-6000 szurkoló volt jelen. 

Jövő héten Spanyolországba utazunk, a Barcelona lesz az ellenfél, még nem tudom, én játszom-e. Az biztosnak tűnik, hogy a Camp Nouban lesz a meccs, de a spanyol bajnokság rajtja miatt vélhetően Messiék pihennek majd ezen a mérkőzésen.”

A 25 éves válogatott védő 27 bajnoki mérkőzésen lépett pályára az elmúlt szezonban a Serie B-ben.

olaszfoci.hu