Recent comments

Friss Hírek

Piris: A Roma esélyes a bajnoki címre




Sajtótájékoztató keretében mutatta be a Roma Ivan Pirist, a Sao Paulotól szerződtetett játékost. 

"Már közel álltunk a megállapodáshoz egy másik európai csapattal, azonban a Roma ajánlata sokkal jobb volt és látszott, hogy nagyon meg akarnak szerezni engem. 



Egyszerűen nem mondhattam nemet. 


A klub világhírű és esélyes a bajnoki címre, mert nagyon sok jó játékossal rendelkezik. Ki ne ismerné Francesco Tottit, Olaszország egyik legnevesebb játékosát, akinél én a pályafutásom során jobb játékost még nem láttam. 

Ami engem illet, jól érzem magam a védelemben, de a legjobb tulajdonságom, hogy nagyon gyors vagyok. 


Brazíliában sokkal többet tanultam a támadásról, mint a védekezésről és ez különbözött attól, amit Paraguayban tanultam. 

Hazámban keménységgel és határozottsággal próbáljuk elfedni a technikai hiányosságokat, ezért minden labdáért megküzdünk. 

A Brazíliában eltöltött időszak alatt tökéletesebb játékos lettem. Javier Zanetti és Francisco Arce inspiráltak." - mondta Piris.

asroma.hu