Recent comments

Friss Hírek

Bologna: Ramirez mégsem igazolt el



Gaston Ramirez Angliába költözése, amelyet a napokban már minden külföldi oldal hivatalosként közölt, most meghiúsulni látszik. 

A fiatal támadót már mindenki a Premier League-újonc Southampton mezében látta, de most kiderült, hogy az üzlet még nem jött létre, sőt, jelenleg a totális meghiúsulás szélén áll. 

A jelek szerint a játékos ára jelenti a problémát.

"Az ajánlat nem volt megfelelő. A Bologna nem kényszeríthető arra, hogy ezt aláírja, erre nincs szabály."

A 21 éves uruguayi ma elmondta a Sky Sport Italiának, hogy az ügy csupán néhány apró részlet miatt akadt meg.

"Csak pár apró dolgon nem tudnak megegyezni, ezért vagyok még a Bologna játékosa a Saints helyett."

Albano Guaraldi, a Bologna elnöke így nyilatkozott a kialakult bizarr helyzetről:

"A helyzet sokkal bonyolultabb, mint Gaston vagy Önök gondolnák. Nem csupán az anyagiak miatt, hanem azért, amit az ajánlat tartalmaz, és azért, amit nem. 

Ezt az ajánlatot mi nem tartottuk megfelelőnek. Az ügynöke megegyezett a Saints vezetőivel, de mi nem. A helyzet most statikus, mi elmondtuk a feltételeinket, meglátjuk, mit lép az angol klub."

"Nem értem, Gaston miért nyilatkozott ilyen dolgokat, és nem értem az ügynöke magatartását sem."

Úgy tűnik, a Bologna nem hajlandó megválni sztárjától 20 millió € alatt, ami nagyjából 15,8 millió fontot jelent.

"Több olasz top csapattal is beszéltünk, de már a kezdetekkor kijelentettem: csak egy megfelelő összegű ajánlat esetén vagyok hajlandó eladni őt, ez az ajánlat pedig mindeddig nem érkezett meg. 

Ideges vagyok, amiért egyik játékosunk úgy nyilatkozik, mintha már egy másik csapathoz tartozna, holott semmiféle megegyezés nem történt. 

Megértem, hogy menni szeretne, de az időzítéssel és a szavaival nem tudok egyetérteni."


azzurri.co.hu