Recent comments

Friss Hírek

Storari: Nem hibáztam




Több játékostársa után Marco Storari is elégedettségéről adott hangot a Juventus idei szezonjával kapcsolatban. Ő is úgy látja, hogy a kupa elhódítása ellenére is a Juventus egy csodálatos, a várakozásokat messze felülmúló szezont zárt.
„Valóban kivételes szezonunk volt. Természetesen a bajnoki címmel és a kupával a zsebben kívántuk lezárni, de úgy gondolom, hogy mindezek ellenére ez a Juventus csakis tapsot érdemel azokért, amiket véghezvitt.”
Persze a ét nappal ezelőtti római finálé elveszítése hagy némi keserű ízt a szurkolók szájában, de összességében csak egyetérteni lehet Storarival. A mérkőzésről a következőket mondta a Juventus második számú kapuvédője:
„Keményen kezdtek, de már az első félidőben sikerült magunkhoz venni a játék irányítását. Több veszélyes helyzetet is ki tudtunk dolgozni és úgy gondolom, hogy az első és a második bekapott gól közötti időben csak egy csapat volt a pályán… Két helyzetből keményen megbüntettek minket, sajnos ez benne van a futballban.”
A Storari által összehozott tizenegyes kapcsán vasárnap óta több olyan „kijelentés” is keringett a neten, melyet Storari állítása szerint sohasem mondott.
„Az elmúlt napokban a Facebookon olyan mondatokat kapcsoltak hozzám, melyeket nem hogy nem mondtam, de nem is gondoltam soha. Még konkrétan egy oldalt is készítettek a nevemben, melyen kiírták, hogy bocsánatot kérek a vasárnap Lavezzi ellen elkövetett hibámért, amiért tizenegyeshez jutott a Napoli. Természetesen sajnálom, hogy elveszítettük a mérkőzést, de engedjék meg, hogy azt mondjam: nem hibáztam. A labdáért mentem és Lavezzi ahogyan azt ilyenkor kell, átesett rajtam. Ez egy olyan dolog, ami bármikor megtörténhet és amiért nem gondolom, hogy bocsánatot kellene kérnem. A szurkolók tudják, hogy az első naptól kezdve keményen dolgoztam a Juventusnál és ezért nem meglepő, hogy mindig kimutatták felém a szeretetüket. Ebben az esetben azonban úgy érzem, hogy semmit nem csináltam rosszul, egyszerűen Lavezzi volt ügyes, hogy meg tudott előzni.”
„Gyakran történnek hasonló esetek, mikor egy tréfamester csak úgy csinál egy profilt valaki helyett. Nem én vagyok az első áldozat és nem is az utolsó, de mindenesetre most megcsináltam a hivatalos oldalamat, hogy többé ne legyen félreértés. Tökéletes módja lesz ez a szurkolókkal való kapcsolattartásnak. Segítenek majd nekem egy hasonlóan jó szezon megvalósításában. Vár ránk a Bajnokok Ligája, meg kell majd védenünk a bajnoki címünket és ismét meg kell majd próbálnunk elhódítani az olasz kupát.”
juventushungary.hu