Recent comments

Friss Hírek

Stekelenburg: Nem akarok távozni


A holland hálóőr cáfolja azokat a híreszteléseket, miszerint a nyáron távozni szeretne a Romától.

"Egyszerűen nem értem, hogy ezek a pletykák honnan származnak. Még egy éve sem vagyok itt, de már arról cikkeznek, hogy távozni akarok. Akárki is mondta ezt, ez hülyeség."- nyilatkozta értetlenkedve Stekeleburg a Roma Channel-nek.

A kapus éppen a vállát fájlalja és a sérülés miatt nem kizárt, hogy a két utolsó bajnokit is ki kell majd hagynia.

"Nehéz, csinálom a terápiát és meglátjuk mennyit javul a következő napokban. Javultak a dolgok, de már december óta szenvedek ezzel, de játszottam, mert abban bíztam, hogy magától meggyógyul, viszont mostanra a fájdalom túl erős lett ahhoz, hogy pályára léphessek."

"Az meg, hogy távozom, tiszta hülyeség. Szeretnék minél több meccset játszani, mert szeretek játszani, ez az életem. Az orvosok azonban még azt sem tudják, hogy az EB-n pályára tudok-e majd lépni." 



asroma.hu