Recent comments

Friss Hírek

Ranieri: Már tárgyaltam a Fiorentinával


Claudio Ranieri elárulta, már tárgyalt a Fiorentina labdarúgócsapatával a visszatéréséről, de több ajánlatot is kapott, amelyek között válogathat.



„Már tárgyaltam a Fiorentinával, de még csak egy rövid egyeztetésen vagyunk túl. Mindig is kitűnő volt a kapcsolatom a csapattal, nagy elismerés lenne, ha a Della Valle család visszahívna a klubhoz. Nagyon motivált vagyok, és várom a megfelelő lehetőséget, talán éppen Firenzében – ahol mindig is szerették az őszinte játékot. Több ajánlatot is kaptam, értékelem őket, ám bármerre vigyen is az utam, a Fiorentina fontos részt fog betölteni a szívemben" – mondta Ranieri a Corriere dello Sportnak.
Ranieri 1993-tól négy évet töltött el a Fiorentinánál, visszavezetve a gárdát a Serie B-ből az élvonalba, majd Olasz Kupát, illetve Szuperkupát is nyert vele. Mint ismert, Delio Rossit a mostani szezon vége előtt menesztették a csapattól, miután a Novara elleni bajnokin pofon vágta az őt provokáló, lecserélt Adem Ljajicsot.
NSO.hu