Recent comments

Friss Hírek

Pirlo: Nincs bennem bosszúvágy



Andrea Pirlo nem gondolt bosszúra, mikor vasárnap este jelenlegi csapatával, a Juventussal elhódította a bajnoki címet volt együttese, a Milan orra elől. Az idei bajnok a Juventus lett, miután 2-0-ra nyert a Cagliari ellen, a Milan pedig 4-2-re kikapott városi riválisa, az Inter ellenében.
„Nincs bosszú.”, mondta az egykori Milan játékos. „Azért hagytam el a Milant, mert új motivációra volt szükségem. A Juventust választottam, az ő projektjük nyert, ezzel könnyen tudtam azonosulni. Meg voltam győződve arról, hogy még mindig én vagyok az első számú, s ezt meg is mutattam.”
Az olasz válogatott középpályás kulcsfontosságú szerepet játszott csapata Scudetto sikerében.
„Mindig hozzátettem a magamét, jó formában játszottam végig a szezont és nyerni akartam. Megérdemeltük a Scudettót, azt, amit már a szezon elején meg akartunk szerezni. Nincs bennem bosszúvágy.”
Pirlot a szezon elején sokan leírták, ám a 32 esztendős futballista, 36 bajnoki mérkőzésen, három góllal és számos gólpasszal válaszolt.
„Remélem, még néhány évig játszhatok. Továbbra is élvezem a játékot és nagy bennem a lelkesedés.”
juventushungary.hu