Recent comments

Friss Hírek

Palermo: Silvestre távozni akar



Matias Silvestre elismerte, hogy nyáron szeretné elhagyni a Palermot és egy komolyabb célokért harcoló klubban folytatná, ahol bizonyíthat az európai porondon is.
Az argentin védő tavaly nyáron érkezett a Cataniától, de igencsak kaotikusra sikerült a klub szezonja, három edző is irányította a csapatot és több igazgató váltás is történt, így nem meglepő, hogy csak a középmezőny végén végeznek a bajnokságban.
„Igen, valóban töbre számítottam. Amikor elfogadtam a Palermo ajánlatát, azt hittem, hogy majd az Európa Ligában is bizonyíthatok. Ezzel szemben, a csapat már a selejtezőben búcsúzott. Természetesen nagyon sajnálom, hogy így ér véget a szezonunk.” mondta Silvestre a TMW-nek.
„A következő szezonban egy komolyabb célokért harcoló klubban szeretnék játszani, valahol ahol az egyik Európai kupasorozatban is megmutathatnám mire vagyok képes. Úgy tudom több klub is érdeklődik irántam, és úgy érzem épp itt az ideje, hogy előrébb lépjek.”
„Természetesen, aki engem akar, annak meg kell fizetni azt az árat, amit a Palermo kér, de tényleg nagyon szeretnék távozni.”
Silvestrét a Romával és a Milannal is kapcsolatba hozták a közelmúltban és most kijelentette, hogy szeretne továbbra is a Serie A-ban játszani.
„Inkább nem neveznék meg klubokat, de annyit elmondhatok, hogy a legnagyobbak közt szeretnék játszani. Úgy érzem, készen állok. Szeretnék Olaszországban maradni és tudom, hogy vannak nagy csapatok, akik engem akarnak.”
„Persze ha egy jó ajánlatot kapnék külföldről, elgondolkodnék rajta. Természetesen, hálás vagyok a Palermonak, amiért hittek bennem.”
olaszfoci.hu